خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدای عملیات کربلای 5 در شیروان

یادواره شهدای عملیات کربلا 5 روز تجلی ولایتمداری و مقاومت مردم عزیز شیروان در دفاع مقدس با حضور خانواده شهدا، ایثارگران، بسیجیان، فرمانده ناحیه و دیگر مسئولین شهرستانی با سخنرانی حجت الاسلام کوثری امام جمعه شهرستان در مسجد جامع شیروان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۹۰۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج: یادواره شهدای عملیات کربلا 5 روز تجلی ولایتمداری و مقاومت مردم عزیز شیروان در دفاع مقدس با حضور خانواده شهدا، ایثارگران، بسیجیان، فرمانده ناحیه و دیگر مسئولین شهرستانی با سخنرانی حجت الاسلام کوثری امام جمعه شهرستان در مسجد جامع شیروان برگزار شد.

 

حجت الاسلام کوثری: دوم بهمن ماهی که با گذشت بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی روز تجلی ولایتمداری و مقاومت مردم عزیز شیروان یادآور تشیع 31شهید دفاع مقدس هنوز هم در یاد مردم از بین نرفته است. با تقدیر از رشادت ها، شجاعت ها، حماسه سازی های  شهدا و صبر خانواده‌ های آنان، تصریح کرد: اگر ایثارگری های  رزمندگان اسلام نبود، مستکبران عالم و آمریکای جنایت‌ کار مانند دوران طاغوت بر کشور مسلط می‌شدند، یا حداقل این امنیت ذی قیمت بر کشور حاکم نبود.

 

 

 

وی تاکید کرد: ملت ایران قدردان شهدا و خانواده‌های آنان است که نمونه‌های آن را در حضور پرشکوه مردم در ایام الله و مناسبت های ملی و مذهبی و مهم تر از همه در مراسم های مربوط به تشییع شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع از امنیت و مرزها مشاهده می کنیم.

 

امام جمعه شیروان در پایان بیان کرد: ملت ایران مقابل استکبار ایستاده است و در ۲۲ بهمن، چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را  بسیار با شکوه تر از سال‌های قبل برگزار خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها