خبرهای داغ:

نشست اخلاقی ناحیه مقاومت بسیج بجنورد

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛نشست اخلاقی با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در محل نمازخانه ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۹۰۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

نشست اخلاقی ناحیه مقاومت بسیج بجنورد

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛نشست اخلاقی با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در محل نمازخانه ناحیه برگزار شد.

 

حجت الاسلام منفردی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بجنورد در ابتدا خاطرنشان کرد:حضرت زهرا سلام الله علیها دارایی فضایل زیادی می باشند که مقام شفاعت ، تسبیح فاطمه زهرا و نورانیت ایشان از آن جمله است .

وی درخصوص نام مبارک حضرت  فاطمه (س) نیز گفت : فاطمه از اسم خداوند یعنی فاطر گرفته شده است و همچنین چون دوستان و شیعیان او از آتش جهنم در امان اند.

 

حجت الاسالم منفردی به تسبیح فاطمه زهرا«س» اشاره کرد و گفت این ذکر مصداق ذکر کثیری است که خداوند فرمود: خدا را یاد کنید، یاد کردنی بسیار.»

 

وی در پایان گفت:حضرت باقر«ع» فرمود: «والله ای جابر! در آن روز حضرت زهرا«س» شیعیان و دوستانش را برمی گزیند و انتخاب می کند، همانگونه که پرنده دانه نیکو را از دانه بد جدا می کند. وقتی که شیعیان سیده زنان دو عالم به آن بزرگوار نزدیک و بر در بهشت می آیند، خدای تعالی در قلب آنان چنین می افکند که در آنجا بایستند. وقتی می ایستند خداوند می فرماید: «ای دوستان من! توقف شما برای چیست؟» و حال آنکه فاطمه دخت حبیب من شفاعت شما را نموده است؟ پاسخ دهند: پروردگارا ما دوست داریم که در چنین روزی ارزش و منزلت مان شناخته شود. خداوند می فرماید: « ای دوستان من! برگردید و ببینید چه کسی به خاطر آنکه شما فاطمه را دوست می داشتید، شما را دوست می داشت؟ چه کسی به شما به خاطر دوستی فاطمه زهرا«س» غذا داد؟ چه کسی شما را به خاطر دوست داشتن فاطمه«س» لباس پوشانید؟ چه کسی به شما به خاطر دوستی فاطمه«س» شربتی نوشانید؟ چه کسی به خاطر فاطمه«س» و دوستی وی، غیبت غیبت کننده ای را از شما رد کرد؟ پس دستش را بگیرید و او را وارد بهشت نمایید

ارسال نظرات
پر بیننده ها