خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع)شهرستان تاکستان:

منشا بسیاری از فتنه‌ها عدم رسیدن قدرت طلبان به منافع دنیایی است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع)شهرستان تاکستان: اگر رهبر نظام در مقابل افزون خواهی عده ای زیاده خواه ایستاده اند و آنچه را که آنها خواسته و به آنها نرسیده اند، می بینیم که علیه رهبری و نظام فتنه ای شروع نموده اند، و خود را با وابسته کردن به نظام استکباری جلو انداخته آبروی خود و نظام را دچار مخاطره کرده اند.
کد خبر: ۹۱۰۳۳۰۷
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

حجت الاسلام رضا صادقی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع)شهرستان تاکستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با اشاره علل ایجاد فتنه و نیز قدرت طلبی فتنه گران اذعان کرد: به شبی طلحه وزبیر آمدند محضر مولای متقیان علی(ع)، امیرالمومنین(ع) شمع بیت المال را خاموش و شمع شخصی خود را روشن نمود، طلحه و وزبیر که برای ریاست گرفتن به خدمت حضرت رسیده بودندبا این عمل متوجه شدند که بهره ای از قدرت نخواهند بود لذا بعد از این واقعه فتنه جنگ جمل را آغار نمودند.
وی ادامه داد: منشا این فتنه عدم رسیدن به منافع دنیا و جلوگیری از سوء استفاده از موقعیت اجتماعی طلحه و زبیر بود، اگر جلوی سوء استفاده ها گرفته شود و موقعیت دنیایی افراد به خطر بیفتد مقابل ولی خدا هم خواهند ایستاد.
صادقی یادآور شد: باید تامل کرد که چرا برخی از افراد که زمانی در راس امور در کشور بوده اند با نظام و رهبری زاویه پیدا می کنند؟ وقتی به تاریخ زندگی انسان نگاه می کنیم می بینیم دنیا طلبان و منفعت طلب ها وفرصت طلبها و آنهایی که دلبسه به ذخایر دنیایی هستند در مقابل اولیای الهی و حق می ایستند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تاکستان ابراز کرد: هر جا که انبیای و اولیاء در مقابل زیاده طلبی وزیاده خواهی عده ای قد علم کرده و جلوی آنها را گرفته ، فتنه ای را برپا نموده اند.
این مسوول عنوان کرد: در نظام جمهور اسلامی ایران نیز همین گونه بوده است، اگر رهبر نظام در مقابل افزون خواهی عده ای زیاده خواه ایستاده اند و آنچه را که آنها خواسته و به آنها نرسیده اند، می بینیم که علیه رهبری و نظام فتنه ای شروع نموده اند، و خود را با وابسته کردن به نظام استکباری جلو انداخته آبروی خود و نظام را دچار مخاطره کرده اند.
حجت الاسلام صادقی ابراز کرد: در این چهل سال نظام فتنه های مختلفی را به خود دیده است که هر کدام یک تجربه برای نظام اسلامی است و رهبر نظام در مقابل تمام این زیاده خواهی ها ایستاده است. فتنه های اول انقلاب و جنگ تحمیلی که حرفها برای آن گفته شده است و فتنه های بعد رحلت امام که هر 10 سال نوبه نو می شود.
وی گفت: فتنه شورایی کردن رهبری و فتنه دائمی کردن ریاست جمهوری همچنین فتنه کوی دانشگاه در سال 78 و فتنه لوایح دوقلو برای بالا بردن اختیارات ریاست جمهوری و محدود کردن اختیارات رهبری. همچنین فتنه انتخابات سال88 که طلحه و زبیرهایی ان را برای انقلاب به وجود اوردند که آبروی نظام را زیر پا له کردند و به فرموده مقام معظم رهبری بزرگترین گناه فتنه گران این بود که دشمن را امیدوار کردند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تاکستان تبیین کرد: بعد می رسیم به فتنه های دیگر، فتنه سال 96 که دشمن این فتنه را2 سال زود تر کلید زد و فتنه گران نیز سربازان پیاده نظام این فتنه شدند. مقام معظم رهبری در جایی فرمودند: در سال98 فتنه بزرگتری را داریم که هر چند بعضی ها این کلام را به سخره گرفتند اما وقتی نگاه می کنیم به وقایع و اتفاقاتی که در جامعه رخ می دهد ایجاد گرانیها و نارضایتی ها و ایجاد فساد و تبعیض ها و ایجاد شبکه های فساد و عدم رسیدگی به مشکلات آحاد مردم توسط مسئولین، ایجاد فتنه در سال 98 دور از ذهن نیست.
صادقی افزود: مسئولین و نمایندگانی که برای رسیدگی و رفع مشکل مردم باید اقدام کنند ولی به جای آن دنبال مهره چینی مسئولین شهر و استان هستند تا در دوره بعد به انها رای بدهند. مسئولی که به او تذکر داده می شود تا به مشکل مردم رسیدگی کند، بعد زنگ می زند و تذکر دهنده را را تهدید می نماید!
این مسوول خاطرنشان کرد: وقتی مسئولی برای ماندن در پست خود خیانت می کند و مردم این بی عدالتی ها را نمی پسنند و اعلام نارضایتی می کنند، معلوم است که این بی عدالتی زمینه فتنه را فراهم می کند. وقتی دولت که مسئول سکه وارز است افسار گسیخته گی ایجاد می کند وکنترلی برای آن ندارد و خود اعلام می کند که ما می توانیم ارز را کنترل و به قیمت قبل برگردانیم اما اقدام نمی کنند، انسان عاقل به این می رسد که زمینه نارضایتی مردم را ایجاد نموده و زمینه فتنه را کلید می زنند.
وی یادآور شد: فتنه گران و بدخواهان نظام اسلامی و بد خواهان رهبری نظام بدانند که این کشور صاحب دارد و صاحب آن امام زمان است که در این سالها فتنه ها را خنثی نموده است و باز به یاری دین خدا خواهد آمد و نخواهد گذاشت گردی بر چهره ناخدای این کشتی بنشیند.
7001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار