خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خبر داد

فوت یک بانوی قمی در پی سقوط از کوه دوبرادران

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: سقوط یک کوهنورد خانم از کوه دوبرادران، متاسفانه منجر به فوت وی شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۳۹۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
فوت یک بانوی قمی در پی سقوط از کوه دوبرادران

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علیرضا جعفری امروز در گفت وگو با خبرنگاران در قم، با اشاره به سقوط یک کارگر ۳۲ ساله در شکوهیه داخل مخزن ۱۲ متری اظهار کرد: پس از اعلام این حادثه به مرکز ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی به سرعت نیرو‌های عملیاتی متخصص از ایستگاه دو و هفت قم به محل حادثه برای امدادرسانی به مصدوم و نجات وی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تیم نجات با حضور به موقع در محل حادثه فرد سقوط کرده را با تلاش و رعایت نکات ایمنی از داخل مخزن خارج کردند تصریح کرد: پس از خروج مصدوم، وی بوسیله بسکت از ارتفاع به سطح زمین انتقال و تحویل عوامل اورژانس شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم همچنین به حادثه سقوط یک کوهنورد از یکی از کوه‌های اطراف قم خاطرنشان کرد: اعزام نیرو‌های عملیاتی از ایستگاه ۶ و ۲۴ شهر پس از اعلام این حادثه به سرعت صورت گرفت.

وی با اشاره به جزئیات این حادثه اذعان کرد: در این حادثه سقوط یک کوهنورد خانم از کوه دوبرادران، متاسفانه منجر به فوت وی شده بود که فرد توسط عوامل عملیاتی ایستگاه ۶ و ۲۴ از دامنه کوه به پایین منتقل شده و تحویل مراجع قضایی شد.
ارسال نظرات