خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان:

رسانه‌های آزادی‌طلب عامل آزادی مرضیه هاشمی/ کشورهای مدعی حقوق بشر پیش‌قدم برای خفه کردن صدایی که برای آزادی بلند شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان در میزگرد تخصصی با اصحاب رسانه استان گلستان گفت: رسانه‌های آزادی‌طلب باعث آزادی مرضیه هاشمی شدند.
کد خبر: ۹۱۰۴۳۱۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سروان پاسدار علی خالقی پیش از ظهر امروز در نشست تخصصی صاحبان اصحاب رسانه در راستای محکومیت بازداشت و هتک حرمت به خبرنگار  پرس‌تی‌وی «مرضیه هاشمی» اظهار کرد: رسانه‌های آزادی‌طلب باعث آزادی مرضیه هاشمی «خبرنگار پریس‌تی‌وی» شدند کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند اکنون برای خفه کردن هر صدایی که برای آزادی بلند شود پیش‌قدم می‌شوند.

وی تصریح کرد: دستگیر و حتک حرمت مرضیه هاشمی درحقیقت هتک حرمت به عضو خانواده رسانه به انقلاب اسلامی است و ما این اقدام وقیحانه آمریکایی را محکوم می‌کنیم.

* کشورهایی که خودشان را مدعی حقوق بشر می‌دانند در حوزه خفه کردن صدایی که برای آزادی بلند می‌شود پیش‌قدم می‌شوند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان با تاکید بر اینکه نباید به آمریکا اعتماد کرد، ابراز کرد: مرضیه هاشمی یک خبرنگار آمریکایی‌الاصل تبع ایرانی‌است که با آزادمنشی خودش نشان داد که تمام تدابیر و سیاست‌هایی که سردمدار آمریکایی دارد حرف پوچ و واهی است و آمریکا غیر اعتماد است.

خالقی خاطرنشان کرد: کشورهایی که خودشان را مدعی حقوق بشر می‌دانند در حوزه خفه کردن هر صدایی که برای آزادی بلند می‌شود پیش‌قدم می‌شوند و نمونه بارز آن یک زن مسلمان را بدون هیچ دلیلی دستگیر و شکنجه می‌کنند و حجاب را از سر او برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه حجاب، ریشه در دین مبین اسلام دارد، تصریح کرد: یهودی‌ها که در بوق بی‌حجابی می‌دمند در واقع افرادی هستند که به حجاب اهتمام دارند.

* رسانه‌های گلستان زبان انقلاب باشند/ اصحاب رسانه گلستان جزو زحمت‌کش‌ترین اقشار جامعه هستند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان با بیان اینکه رسانه‌های انقلابی باید حول محور ولایت‌فقیه حرکت کنند، ابراز کرد: نشانه یک رسانه انقلابی به فرموده مقام معظم رهبری حاکمیت دینی، اخلاق و فضیلت‌مداری است.

خالقی اذعان کرد: اصحاب رسانه استان گلستان جزو زحمت‌کش‌ترین اقشار جامعه هستند و همواره ثابت کردند که پشت ولایت‌فقیه ایستادند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌های گلستان زبان انقلاب باشند، گفت: نباید یک رسانه از یک حزب و فرد خاص حمایت کند امروز انقلاب اسلامی به این نوع نگاه نیاز دارد نباید ارزش والای خبرنگاری را فدای یک حزب و گروه خاص کرد بلکه بباید برای انقلاب مطالبه‌گری کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها