تقوایی کارشناس سیاسی در گفتگو با بسیج:

انقلاب اسلامی روحیه ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم را به دنیا صادر کرده است/آمریکا ستیزی محور جنبش های مردمی جهان است

یک هادی سیاسی گفت: انقلاب اسلامی رویکرد ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم را به دنیا صادر کرده است و امروز میبینیم که در کشور فرانسه مردم آن الگوی خود را امام خمینی و انقلاب اسلامی معرفی می کنند.
کد خبر: ۹۱۰۴۷۵۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فضل الله تقوایی کارشناس و هادی سیاسی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: وقتی صحبت از دستاوردهای انقلاب اسلامی می شود ابتدا باید شعار مبنایی آن که همان استقلال – آزادی – جمهوری اسلامی است را تبیین کنیم،تبیین و موقعیت انقلاب اسلامی در همین دو مولفه در شعار نسبت به رژیم شاهنشاهی خود گواهی مستند بر میلیون ها دستاورد ایران اسلامی است.

وی افزود: واژه استقلال یک کلمه مستقل است که توضیح آن صدها کتاب نیاز دارد ولی اگر استقلال را در حوزه های مختلفی که اکنون آنها را میبینیم با رژیم فاسد قبل مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد کلمه "استقلال" تنها برازنده انقلاب اسلامی است و حتی کشورهایی که هم اکنون ادعای قدرتمندی و مستقلی می کنند این استقلال در حد جمهوری اسلامی را ندارند.

این کارشناس سیاسی اظهار داشت: نمونه هایی از عدم استقلال رژیم فاسد شاهنشاهی را اگر بخواهیم ذکر کنیم همان بی عرضگی محمد رضاشاه در تغییر نخست وزیر خود و وساطت فرح با مقداری طلا و جواهر برای موافقت آمریکا به تغییر نخست وزیر محمد رضا است که همه مردم در جریان آن هستند.

وی ادامه داد: یا اگر بخواهیم در حوزه استقلال اقتصادی نمونه ای بیاوریم طبق اسنادی که موجود است تمام امور استخراج و تولید نفت توسط آمریکایی ها انجام میشده است و یا اختصاص دادن زمین های کشاورزی برای کشت محصولاتی چون گندم از نمونه های عدم استقلال اقتصادی است.

تقوایی افزود: آمریکایی ها با گرفتن استقلال در حوزه های مختلف کشور قصد داشتند که ایران را هر روز وابسته تر به غرب کنند و همین بود که در رژیم فاسد پهلوی ایران توان تولید یک دکمه پیراهن هم نداشت و فقط ذخایر عظیم آن توسط آمریکایی ها به دزدی برده می شد.

وی در همین خصوص تأکید کرد: انقلاب اسلامی با هوشمندی های حضرت امام شکل گرفت و دست غارتگاران و بیگانگان آمریکایی را در کشور قطع کرد و به تدریج منافع خود در ایران را از دست دادند،امروز انقلاب اسلامی به فرماندهی معظم امام خامنه ای به چهلمین سالگرد خود رسیده است و علاوه بر نابودی نقش آمریکایی ها در داخل باعث نابودی تمام نقشه های آنها در دنیا شده است که نمونه های آن سوریه و یمن می باشد که با الگو گیری از انقلاب اسلامی در برابر زورگویان مقاومت می کنند.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: انقلاب اسلامی رویکرد ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم را به دنیا صادر کرده است و امروز میبینیم که در کشور فرانسه مردم آن الگوی خود را امام خمینی و انقلاب اسلامی معرفی می کنند.

وی در پایان با اشاره به قدرت الهی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد:نظام اسلامی با رویکرد عدالت طلبانه خود قلب مستضعفین عالم را تسخیر کرده است و روحیه استکبار ستیزی و حتی آمریکا ستیزی را به تمام عالم صادر کرده است که اینها همه نشان از قدرت ارزش‌های الهی و انسانی تفکر انقلاب اسلامی است که روز به روز در حال افزایش است.

ارسال نظرات