خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد

اجرای 420 برنامه شاخص به‎مناسبت چهل‎سالگی انقلاب در گلستان/ ملت ایران در 22 بهمن حماسه بزرگ دیگری خلق می‎کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به برنامه‎های سازمان تبلیغات اسلامی در چله انقلاب اسلامی گفت: 420 برنامه شاخص به‎مناسبت چهل‎سالگی انقلاب در گلستان برگزار می‎شود.
کد خبر: ۹۱۰۴۸۸۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد بعد از ظهر امروز با گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد:  اصحاب رسانه همسنگران فرهنگی در استان گلستان هستند و برای اطلاع‎رسانی و فرهنگ‎سازی تلاش فراوانی دارند.

وی با بیان اینکه زیربنای فکری انقلاب اسلامی، فرهنگی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی فرهنگی آغاز شد ادامه پیدا کرد و فرهنگی بقاء پیدا کرد با توجه به همین دشمن جنگ فرهنگی را راه‎اندازی کرد و ما به جنگ تهاجم فرهنگی دشمن رفتیم.

*40 در مکتب اسلامی از قداست برخوردار است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه تقابل حق و باطل آغازی داشت و این آغاز ادامه دارد، اذعان کرد: امروز در چهل سالگی انقلاب اسلامی تقابل فرهنگی باقی است و دشمن همه همت خود را روی این مسأله متمرکز کرده است البته دشمن سایر مولفه‎ها اعم از جنگ هشت ساله، ترور، تحریم و محاصره اقتصادی و فشارهای سیاسی را آزمود و فشارهایی را به مجامع بین‎المللی آورد.

ولی‎نژاد اضافه کرد: دشمن به این نتیجه رسید که زیربنای فکری انقلاب اسلامی فرهنگی است لذا به این نتیجه رسید اگر از نظر فرهنگی عقب‎نشینی کرده و یا متوقف شویم او به پیروزی می‎رسد.

وی تهاجم فرهنگی را مولفه نخست انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: 40 در مکتب اسلامی از قداست برخوردار است و انقلاب اسلامی با رسیدن به چهل‎سالگی مسیر کمال و ترقی را طی کرد و رشد فزاینده، ارزشمند و تکامل‎یافته داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه دشمن چهل‎سالگی انقلاب اسلامی را نشانه گرفته بود، گفت: دشمن ادعا می‎کرد مگر مردم می‎توانند تا چهل‎سالگی از انقلاب اسلامی صیانت کنند و برای سرنگونی انقلاب اسلامی توطئه‎های مختلف را در دستور کار قرار داد اما ناکام ماند.

ولی‎نژاد با اشاره به برنامه‎های سازمان تبلیغات اسلامی در چله انقلاب اسلامی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نیز سعی کرده برنامه‎های متنوع و متفاوتی را برای چهل‎سالگی انقلاب برنامه‎ریزی کند و در مجموع 420 برنامه شاخص برای استان گلستان برنامه‎ریزی و تدارک دیده شده و سعی بر این است که تمام شهرها و روستاهای استان از برنامه‎های متنوعی بهره‎مند شوند.

وی با بیان اینکه امید است ملت ایران در 22 بهمن امسال نیز با حضور باشکوه خود حماسه به‎یادماندنی دیگر خلق کنند، گفت: هیچ کسی در وفاداری مردم ایران تردیدی ندارد و امیدواریم همه کمک کنند تا مردم در شرایط بهتری قرار بگیرند و مشکلات آنها برطرف شود./فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها