خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج:

ارسال ۱۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ره آورد سرزمین نور در گلستان/ در بستر راهیان نور مدافعان حرم تربیت می شوند

سردار یعقوب سلیمانی گفت: نزدیک به یک هزار و ۶۰۰ اثر دبیرخانه جشنواره رسیده و امروز مراسم اختتامیه و تجلیل از منتخبین شاهد هستیم.
کد خبر: ۹۱۰۵۰۴۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار یعقوب سلیمانی صبح امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره راه آورد سرزمین  نور گلستان گفت: راهیان نور محور همدلی و وحدت است، چهل سال از انقلاب گذشته و هیچ انقلابی ولایی و اسلام را شاهد نیستیم که چهل سال تداوم داشته باشد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج ادامه داد: به بهانه های مختلف به اشکال مختلف در طول ۴۰ سال گذشته دشمن به ما هجوم آورده است.

سلیمانی به دوران هشت سال دفاع مقدس و توطئه‌های دشمنان از قبیل تحریم و ترور اشاره کرد و گفت: به دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهل سالگی سال پیروزی انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم.

وی به برگزاری دومین اختتامیه جشنواره راهیان نور استان گلستان اشاره کرد و گفت: نزدیک به یک هزار و ۶۰۰  اثر دبیرخانه جشنواره رسیده و امروز مراسم اختتامیه و تجلیل از منتخبین شاهد هستیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج متذکر شد: مقام معظم رهبری تاکید دارد که دستاوردها و راهیان نور را باید مستند کرد تا بتوانند نیازهای آینده را فراهم کند و باید از گنیجنه ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس استفاده کنند.

سلیمانی متذکر شد: نمی‌توانیم بگوییم که دفاع مقدس کهنگی دارد و دفاع مقدس در امتداد عاشورا است.

وی با بیان اینکه راهیان نور در امتداد حرکت دفاع مقدس قرار دارد، گفت: ویژگی های شجاعت و ایثار و از خودگذشتگی و ایستادگی در برابر استکبار و روحیه شهادت طلبی به نوعی در دفاع مقدس ظهور و بروز پیدا کرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه راهیان نور امروز یک فناوری است، افزود: در بستر راهیان نور مدافعان حرم تربیت می‌شوند و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تزریق می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها