خبرهای داغ:
بمناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران صورت گرفت :

اهدای 145 کلاه ایمنی به نیت 145 شهید به بسیجیان و مردم شهرستان گالیکش / استفاده از کلاه ایمنی موجب کاهش آسیب‌های ناشی از سوانح ترافیکی می شود

همزمان با شروع چهلمین سال جشن انقلاب اسلامی ایران ، 145 کلاه ایمنی به نیت 145 شهید شهرستان گالیکش به بسیجیان و آحاد مردم این شهرستان اهدا گردید .
کد خبر: ۹۱۰۶۰۶۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، صبح امروز و همزمان با شروع چهلمین سال جشن انقلاب اسلامی ایران با همکاری اداره راهنمایی رانندگی شهرستان و حوزه مقاومت بسیج عاشورا و پایگاه بسیج شهدای صدر اسلام محله اوغان  145 کلاه ایمنی به نیت 145 شهید این شهرستان به بسیجیان و آحاد مردم شهرستان گالیکش اهدا گردید .

سرگرد مسلم میرزایی مسئول راهنمایی رانندگی شهرستان در جمع بسیجیان در مسجد محله اوغان ضمن تبریک چهل سالگی انقلاب اسلامی ، استفاده از کلاه ایمنی را یک فرهنگ مطلوب در جهت کاهش آسیب های ناشی از تصادفات دانست .

وی در ادامه افزود : اثربخشی استفاده از کلاه ایمنی در کاهش خطر مرگ و آسیب به سر در موتورسیکلت‌سواران در هنگام تصادف بسیار بالاست و با فرهنگ سازی مطلوب و افزایش میزان استفاده از کلاه ایمنی می‌توانیم سبب کاهش آسیب‌های ناشی از سوانح ترافیکی شویم .

میرزایی خاطر نشان کرد : در هنگام تصادفات و سوانح موتور سیکلت ها بیشتر ناحیه سر و صورت راکبین این وسیله نقلیه مورد اصابت قرار گرفته و بیشترین مرگ و میرها در تصادفات ، راکبین موتور سیکلتها می باشند که خانواده های زیادی را داغدار می نماید و هدف راهنمایی رانندگی کاهش مرگ و میر در تصادفات می باشد . ما هیچ وقت نمی خواهیم حتی یک ایرانی در تصادفات از بین برود و بدنبال فرهنگ سازی جهت کاهش تصادفات بویژه در وسیله نقلیه موتور سیکلت می باشیم .

خبرنگار خبرگزاری بسیج محمدرضا شریفی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها