خبرهای داغ:
صبح امروز انجام شد

افتتاح سالن شماره 2حسینیه جماران در دومین روز از دهه فجر

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: از این پس برای برگزاری اجلاسیه های ملی، فرهنگی و مذهبی استان و همایش های منطقه ای از امکانات و موقعیت حسینیه جماران استفاده می شود.
کد خبر: ۹۱۰۶۷۷۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مراسم افتتاح میدان عروج و سالن شماره ۲ حسینیه جماران صبح امروز 13 بهمن به مناسبت دهه فجر با حضور مسئولین و فرماندهان نظامی‌ و انتظامی استان خیابان پاسداران، تقاطع خیابان جماران بیرجند برگزار شد.

 سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی در این مراسم ضمن قدر دانی از بسیجیان و دستگاه های اجرایی که در برگزاری هر چه باشکوه تر کنگره ملی 2هزار شهید استان همکاری کردند اظهار داشت:  محوطه سازی و ساخت سالن شماره 2 حسینیه جماران و سایر زیرساخت ها در این مجموعه کمک بزرگی به برپایی کنگره شهدای استان بود.

وی خاطرنشان کرد: اجلاسیه های کنگره شهدا به لحاظ جمعیت از حسینیه جماران بیرجند بیشتر بود و در اجلاسیه بانوان و اجلاسیه نهایی کنگره شهدا با کمبود فضا مواجه شدیم و هر دو سالن و محوطه ازجمعیت سر ریز شده بودند.

فرمانده سپاه استان ادامه داد: پیش بینی ما حضور 10هزار نفر بود و تعداد 16هزار نفر در اجلاسیه نهایی کنگره شهدا حضور داشتند.

وی ضمن تشکر از مهندسین کارگروه عمران و زیرساخت کنگره ملی شهدای استان افزود: اجرای ساخت و ساز در محوطه سازی و ساخت سالن 2 جماران با سقف 2500مترمربع، اجرای آسفالت 2800متر مربع، بتن رنگی 2700مترمربع و جدول کشی 300 مترمربع و اجرای شبکه اب و برق کشی و گاز کشی و زیرساخت های مخابرات انجام شده است.

وی اعلام آمادگی کرد: از این پس برای برگزاری اجلاسیه های ملی، فرهنگی و مذهبی استان و همایش های منطقه ای از امکانات و موقعیت این مکان استفاده می شود.

وی ضمن تشکر از مسئولین استانی و شهرستانی که در برگزاری کنگره شهدا همکاری کردند افزود: کنگره شهدا با اثرگذاری تبلیغی ـ فرهنگی در سراسر کشور در استان برگزار شد و لزوم همکاری بیشتر مسئولین در اجرای موفق برنامه های فرهنگی را در آینده می طلبد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها