خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گالیکش:

300 عنوان برنامه در دهه فجر توسط سپاه گالیکش برگزار می‌شود

سرهنگ پاسدار سید یحیی قاضوی گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر 300 عنوان برنامه توسط پایگاه‌های، حوزه‌ها و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گالیکش برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۶۸۳۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ پاسدار سید یحیی قاضوی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر و تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار داشت: به مناسبت ایام دهه فجر 300 عنوان برنامه توسط بسیجیان شهرستان گالیکش در پایگاه‌ها، حوزه‌های و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گالیکش برگزار خواهد شد.

وی افزود: از این تعداد 40 برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به‌صورت شاخص در روزشمار ناحیه‌ای قرار دارد؛ دیگر برنامه‌ها نیز با توجه به روزشمار شهرستانی در زیرنویس درج‌شده است.

قاضوی با اشاره به رئوس برنامه‌های دهه فجر سپاه گالیکش تصریح کرد: برنامه‌های دهه مبارک فجر با آذین‌بندی سطح شهرستان متناسب با دهه فاطمیه (س) و برگزاری رژه موتوری و خودرویی هم‌زمان با لحظه ورود امام خمینی به کشور در سال 1357 آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه گالیکش خاطرنشان کرد: برگزاری چهار یادواره شهدا، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و بسیج در گالیکش، پیاده‌روی‌های خانوادگی و برنامه‌های ورزشی، مسابقات فرهنگی، نواختن زنگ انقلاب، اعزام راویان انقلاب در سطح مدارس و پایگاه‌های مقاومت، اعزام جهادگران انقلاب اسلامی در سطح شهرستان برای محرومت زدایی، برگزاری جشن‌های مختلف، نشست های بصیرتی، اجرای گروه سرود همگانی 1357 نفره دانش آموزان، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، برگزاری کاروان جشن پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری دو رهروان ولایت، اجتماع فاطمیون ازجمله این برنامه‌ها است.

وی بیان داشت: افتتاح فاطمیه‌ها و حوزه‌های مقاومت، عطرافشانی گلزار شهدا، تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی برای نیازمندان، برگزاری میز خدمت، ارائه عملکرد ادارات و نهادها در سطح ستادهای نماز جمعه، حضور بسیجیان در نماز عبادی - سیاسی جمعه، اعزام راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس نیز از برنامه‌های بسیجیان در این ایام است.

قاضوی تاکید کرد: نورافشانی، دیدار و دلجویی از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس، گشت‌های بسیج محله محور برای ایجاد امنیت پایدار در سطح شهرستان، ویزیت رایگان جهادگران سلامت، برنامه‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی، اهدا جهیزیه برای نوعروسان، برگزاری کلاس سواد رسانه‌ای و ... از دیگر برنامه‌های سپاه شهرستان گالیکش در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه گالیکش تصریح کرد: این برنامه‌ها بخش کوچکی از برنامه‌های است که دیگری ادارات، مسئولین و اقشار مختلف گالیکش برای ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار می‌کنند.

وی گفت: دشمنان قسم‌خورده نظام از آغازین روز پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به اینکه تمامی منافع و امتیازاتی که در کشور داشتند قطع شد بنا را بر دشمنی و کینه‌توزی با ملت ایران قراردادند.

قاضوی افزود: ترورهای ناجوانمردانه مسئولین نظام، برپایی جنگ‌های نیابتی، قومی و قبیله‌ای، ترور دانشمندان هسته‌ای، جنگ‌های سیاسی، نیابتی و اقتصادی و تحریم‌ها را به مردم ما تحمیل کردند اما به حول و قوه الهی با درایت امامین انقلاب و پیگیری و حضور مردم تمامی این نقشه نقش بر آب‌شده است.

فرمانده سپاه گالیکش در پایان خاطرنشان کرد: دشمنی بدخواهان نظام قطعاً ادامه دارد و آن‌ها به دنبال به هم زدن این انقلاب و دگرگون‌سازی و از بین بردن انقلاب هستند، مردم باید به‌مانند 40 سال گذشته درصحنه‌های انقلاب حضور پررنگ داشته باشند و بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ترفندها و حیله‌های دشمنان را خنثی کنند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها