خبرهای داغ:

بزرگداشت ایام الله دهه فجر در یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه قم

مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۶۹۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مراسمی با حضور کارکنان یگان حفاظت شخصیت‌ها با موضوع ریشه‌های انقلاب اسلامی در قرآن و اسلام برگزار شد.
حجت الاسلام موسوی از کارشناسان حوزوی طی سخنانی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل اظهار داشت: انقلاب ما برگرفته از انقلاب و مکتب اهل بیت (ع) است.
وی افزود: هدف پیامبر (ص) در صدر اسلام اصلاح فرهنگ مردم بود و نعمت خدا به مردم توسط اسلام عرضه شد و انقلاب اسلامی ایران نیز از زمان پیامبر و بر مبنای اسلام برنامه ریزی شده است.
موسوی با اشاره به سخن پیامبراکرم (ص) که فرمودند: «مردم بدانید قومی می‌آیند در برابر مومنین متواضع و در برابر کفار سر فرو نمی‌آورند» ابراز داشت: این قوم مردم ایران و رهبر این قوم حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری هستند و افرادی در این قوم حضور دارند که می خواهند انقلاب را زمین بزنند و بگویند سخن پیامبر درست نبوده و این‌ها بدانند دست خدا همیشه یاری مان نموده است.
وی تاکید کرد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود و سعی بر این دارد همیشه اسلامی بماند، چون غیر از انقلاب اسلامی هر انقلابی شکست خورده است.
موسوی ادامه داد: هدف انقلاب این بود که مردم را از حفره جهنمی غربگرایی نجات دهد و لذا باید جلوی نفوذ را که از جدی‌ترین آسیب‌های انقلاب است، گرفت.
ارسال نظرات