خبرهای داغ:
معاون آموزشی جامعه الزهرا(سلام الله علیها) :

دلسرد کردن مردم از انقلاب و ولایت هدف دشمن است

معاون آموزشی جامعه الزهرا(سلام الله علیها) گفت: امروز و در آستانه ۴۰سالگی انقلاب اسلامی دشمن سعی دارد تا با ایجاد بزرگترین موانع و مشکلات مردم را دلسرد کند و آنها را از همراهی با ولایت که امانت الهی است بازدارد و انقلاب و ولایت را از ما بگیرد.
کد خبر: ۹۱۰۹۱۴۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی حجت الاسلام علیرضا حاجی زاده  معاون آموزشی جامعه الزهرا(سلام الله علیها) در مراسم وداع فعالان رسانه با پیکر مطهر شهید گمنام در معراج شهدا بیرجند اظهار داشت: امیدواریم تا همان طور که امروز در جوار شهید هستیم در روز قیامت زیر پرچم شهدا دین و در جوار آنها باشیم.

وی با بیان اینکه خودشناسی یکی از مهم ترین مسئولیتهایی است که بر عهده انسان است افزود: خلقت جن و انس بر معرفت و شناخت خداوند است و خودشناسی مقدمه ای برای خداشناسی است.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه در خودشناسی باید جهان پیرامونمان را به درستی بشناسیم افزود: باید جهان بینی ما اسلامی باشد.

وی با اشاره به توسل به آیات قرآن برای رسیدن به جهان بینی اسلامی افزود : کلمه رحمان در واقع جهان شناسی و رحیم انسان شناسی است.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه خداوند در چارچوب رحمانیت خود نعمتهای بسیاری در اختیار انسان قرار داده که در واقع همه این نعمت ها امانت هایی است در دست بشر تا با استفاده از آنها به جهان شناسی برسد.

وی با بیان اینکه باید به نعمت های دنیا نگاه امانتی داشته باشیم و دلبسته آنها نشویم گفت: شهدا به درجه واقعی زهد رسیدند چرا که توانستند از تمام دلبستگی های خود  همچون خانواده و زندگی بگذرند.

وی با اشاره به اینکه جهان سرمایه موقتی است که در اختیار بشر قرار دارد بیان کرد: رحیم رحمت خاصه خداوند است که اگر از کلمه الرحمان که نعمت دنیا است درست استفاده شود خداوند جایزه بزرگی به واسطه رحیم بودنش در اختیار انسان می گذارد.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه شهادت رحمت خاص خدا است افزود: شهادت و رسیدن به رحمت خاصه خدا کار هر انسانی نیست و تقوا و زهد واقعی نیاز دارد.

وی با اشاره به لطف و نظر ویژه خدا به انسان گفت: در بین انسانها افرادی هستند که به مرتبه و مقامی می رسند که از جایزه خاص خدا که شهادت است بهره مند می شوند.

حجت اسلام حاجی زاده با اشاره به اینکه خدا دریای رحمت است تصریح کرد: ملائکه زمینه گناه ندارند لذا به صورت قطره چکانی از رحمت خدا بهره می برند اما تنها انسان است که می تواند رحمت خدا را همچون دریا  دریافت کند.

وی با اشاره به مخاطرات فضا مجازی در جامعه امروز ادامه داد: نگه داشتن ایمان امروز از زمان پیامبر نیز سخت تر است .

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به هجمه های بسیار استکبار و غرب بر علیه جمهوری اسلامی ادامه داد: امروز کشور های غربی برای ضربه زدن و نابودی فرهنگ ایران با راه اندازی شبهات متعدد در فضا مجازی بیشتر درآمد و سرمایه خود را هزینه می کنند.

وی اظهار داشت: موانعی در سر راه انسان از خود گذشته وجود دارد که باید از آنها عبور کند لذا هرچه موانع سخت تر باشد رحمت بیشتری نصیب انسان می شود.

معاون آموزشی جامعه الزهرا(سلام الله علیها) با اشاره به فرمایش اللهی که از شهید هیچ سوال و جوابی نمی شود چرا که شهید در زیر برق شمشیر امتحانش را پس داده است افزود: این ما هستیم که باید در پیشگاه خدا جوابگو باشیم.

وی ادامه داد: امروز ودر آستانه ۴۰سالگی انقلاب  اسلامی دشمن سعی دارد تا با ایجاد بزرگترین موانع و مشکلات مردم را دلسرد کند و آنها را از همراهی با ولایت که امانت الهی است بازدارد و انقلاب و ولایت را از ما بگیرد.

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به وصیت ۹۰ درصد از شهدا بر همراهی با ولی فقیه و حرکت  در مسیر انقلاب و ولایت تصریح کرد: امروز ما هستیم که باید در برابر موانع که دشمن ایجاد کرده کم نیاوریم و تمام قد دردفاع و پیروی از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بایستیم.

وی گفت: درخت انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است لذا باید پایدار بماند و در شرایطی که دشمنان ما با ابزار انحرافی سعی بر ضربه زدن به انقلاب اسلامی دارند وظیفه ما است که با اقتدا به شهدا و اهدافشان در راه اعتلاء انقلاب اسلامی و زنده سازی نهضت و زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر (عج) با کنار زدن موانع و مقابله با آن پیروز شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها