خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)

پیشرفت های خیره کننده کشور به برکت حضور جوانان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) گفت: پیشرفت های امروز به برکت حضور جوانان است و با همفکری و هم افزایی در سطح حوزه مقاومت بسیج می توانیم پایگاه ها را در انجام ماموریت های ابلاغی پیشتیبانی کنیم.
کد خبر: ۹۱۰۹۹۵۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، ابراهیم سانی خانی در جمع شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) ناحیه امام رضا (ع) گفت: با هم فکری و هم افزایی در سطح حوزه مقاومت بسیج می توانیم پایگاهها را در انجام ماموریت های ابلاغی پیشتیبانی و بر قدرت اجرایی آنان بیفزاییم.

وی با اشاره به بیانات امام خامنه ای در خصوص میدان دادن به نسل جوان و پر انرژی بودن این نسل افزود: به حمدالله نیروی جوان مومن، متعهد و با انگیزه در سطح شورای فرماندهی حوزه ها بکار گرفته شده است که در رسیدن به اهداف موثر خواهد بود.

فرمانده ناحیه امام رضا(ع) به نقش جوانان در نظام جمهوری اسلامی اشاره و تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی به برکت حضور همین جوانان پیشرفت های خیره کننده داشته و ان شاءالله خواهد داشت.

سانی خانی نقش بسیج در نظام اسلامی را انکار ناپذیر ذکر و بیان کرد: شما بسیجیان با روحیه جهادی گره های بزرگی را از مشکلات کشور باز نموده اید.

وی با اشاره بر اینکه بسیج برای مردم است، بر ضرورت تشکیل و ارتقاء قرارگاههای فرهنگی مسجد تاکید و تصریح کرد: بسیجیان دغدغه انقلاب را دارند و هر کجا که لازم باشد تحت رهبری های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا در صحنه حاضر خواهند شد.

ارسال نظرات