خبرهای داغ:

باید ریشه توقف و سستی مدیریت کشور پیدا شود

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) با اشاره به اینکه خداوند انسان را برای رخوت و سستی خلق نکرده است و باید هر روز او بهتر روز قبلش باشد، گفت: باید هیئت های اندیشه ورز ریشه های توقف و سستی که در مدیریت کشور دیده می شود، پیدا کرده تا با جایگزین کردن نسخه جهادی، اهداف انقلاب اسلامی محقق شود.
کد خبر: ۹۱۱۰۲۱۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

در نشست تخصصی روسا و دبیران هیئت های اندیشه ورز خراسان شمالی مطرح شد:

باید ریشه های توقف و سستی مدیریت کشور پیدا شود

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) با اشاره به اینکه خداوند انسان را برای رخوت و سستی خلق نکرده است و باید هر روز او بهتر روز قبلش باشد، گفت: باید هیئت های اندیشه ورز ریشه های توقف و سستی که در مدیریت کشور دیده می شود، پیدا کرده تا با جایگزین کردن نسخه جهادی، اهداف انقلاب اسلامی محقق شود.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از عصراترک سردار سیدحسن مرتضوی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی قبل از ظهر امروز در نشست تخصصی روسا و دبیران هیئت های اندیشه ورز خراسان شمالی با اشاره به تشکیل هیئت های اندیشه ورز بسیج که ابداع مقام معظم رهبری بوده است، گفت: وظیفه نخبگان این است که با درک درست از مبانی امامین انقلاب همچنان پیش برنده و پیش رونده برای جامعه انقلاب اسلامی کمک کنند.

 

وی با بیان اینکه هیئت های اندیشه ورز نیازمند گفتمان سازی، اندیشه سازی، نماد و نمود سازی و راهسازی نخبگان جامعه اسلامی است، تاکید کرد: باید با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان، بتوانیم بیشترین آورده را برای تحقق اهداف اسلامی مان بدست بیاوریم.

 

مرتضوی با اشاره به تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی که مملو از مجاهدت و ایثار بوده و دستاوردهای فراوانی را برای کشور رقم زده است، اظهار کرد: در این میدان کارزار که در قالب نظام اسلامی در اختیار ما قرار گرفته است، عقل و اخلاق حکم می کند که جمع نخبگانی که امروز وارث تمام آن مجاهدت ها و دستاوردها هستند برای مبارزه با ظلم و استکبار کمر همت ببندند.

 

وی ادامه داد: قرار نیست که این نخبگان، عیب ها و خطاهای گذشته را تکرار بکنند بلکه باید با مدیریت زمان شرایط ظهور را فراهم بکنند.

 

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) با اشاره به اینکه خداوند انسان را برای رخوت و سستی خلق نکرده است و باید هر روز او بهتر روز قبلش باشد، گفت: باید ریشه های توقف و سستی که در مسئولین جامعه دیده می شود، پیدا کرده و با جایگزین کردن نسخه جهادی، اهداف انقلاب اسلامی را محقق کنیم.

 

مرتضوی با تاکید بر اینکه نباید در برابر دشمنان سر تعظیم فرو بیاوریم، اظهار کرد: فرهنگ عاشورایی اقتضا می کند که منطق خودمان را در اردوگاه دشمنان تحمیل بکنیم.

 

وی با بیان اینکه نباید روح مجاهدت از مردم و مسئولین ما دور بشود، ادامه داد: باید با قاطعیت در عمل و به دور از محافظه کاری از نقاط مثبتی که در اردوگاه دشمن هست، استفاده کنیم.

 

مرتضوی اضافه کرد : باید با منطق قوی سنگرهای کلیدی را فتح کنیم و با برافراشته کردن پرچم اسلام در همه جهان، افتخارات گذشته را به رخ جهانیان بکشیم.

 

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) با اشاره به اینکه در حال حاضر جمهوری اسلامی از اعماق دریا تا ماورای جو دارای تکنولوژی دفاعی است و هر آنچه نیاز باشد اراده و قدرت تولید آن وجود دارد، خاطرنشان کرد: امروز الهام بخشی از مدل انقلاب اسلامی در روحیه ی رزمندگان حزب الله و انصار الله و ... موج میزند.

 

وی با تاکید بر اینکه جوانان این کشور توانستند در دفاع مقدس از رودخانه اروند وحشی عبور کنند، گفت: نباید بعضی مسئولین کشور روحیه خودباوری را از دست بدهند و نگاهشان را به سمت اردوگاه غرب بدوزند.

 

مرتضوی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی جمهوری اسلامی ایران می تواند پاسخ ترقه را با موشک بدهد، پس نباید به خودمان اجازه بدهیم در حرکت رو به جلو در عرصه های کشور متوقف بشویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها