بیگی محقق جوان در گفتگو با بسیج:

ملت ایران با الهام از فرهنگ عاشورا شهادت را برای خود افتخار می داند/ مسئولین از حضور مردم درس عبرت بگیرند

یک دانشجوی برتر بسیجی گفت: ملتی که شهادت را برای خود افتخار می داند و اینچنین شجاعانه در صحنه های انقلاب حاضر می شود در برابر بیگانگان سر تعظیم فرود نخواهد آورد و این مردم به خاطر تحریم و مشکلات اقتصادی اعتقادات خود را به اجنبی و بیگانگان نمی فروشد.
کد خبر: ۹۱۱۱۶۶۶
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اسماعیل بیگی دانشجوی کارشناسی دانشگاه آزاد و بسیجی فعال در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: مردم با بصیرت ایران بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان داخل و خارج کشور "نه به مذاکره و سازش" را اعلام کردند،امروز میبینیم ملت ایران از 40 سال گذشته بیشتر از دین و مذهبشان دفاع می کنند و این حرکت راهپیمایی کلام امام که می فرمایند مردم این زمان از مردم زمان پیامبر(ص) برتر هستند به معنای واقعی نشان داد.

وی افزود: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن باعث متعجب شدن مقامات غربی و دشمنان ملت شده است،آنها با توهم اینکه مردم همراهشان می شوند طی این چند وقت از هیچ شیطنتی دریغ نکردند ولی ملت با سیلی محکمی که در راهپیمایی به آنها دادند اعلام کردن که چشم طمع به کشور را نداشته باشند.

بیگی ادامه داد: ملت ایران شجاعت و ایستادگی خود را از مکتب عاشورا الهام گرفته است و این ملت فرزند عاشورا است،دشمنان این مردم ضعف خود را از نشناختن فرهنگ عاشورا دارند،آنها نمی توانند فرهنگ و تربیت عاشورایی را درک کنند.

این محقق جوان تأکید کرد: ملتی که شهادت را برای خود افتخار می داند و اینچنین شجاعانه در صحنه های انقلاب حاضر می شود در برابر بیگانگان سر تعظیم فرود نخواهد آورد و این مردم به خاطر تحریم و مشکلات اقتصادی اعتقادات خود را به اجنبی و بیگانگان نمی فروشد.

وی در همین خصوص تصریح کرد: اما پیام ملت ایران به مسئولین داخل کشور بسیار مهمتر است،آنها به خوبی می دانند که بی لیاقتی برخی از مدیران و تجمل گرایی آنها باعث ایجاد برخی از مشکلات شده است،مسئولین باید از حضور مردم درس عبرت بگیرند،چراکه مسئولیت خود را از همین مردم دارند و اگر حمایت مردم نباشد مسئولیت آنها باطل خواهد شد.

بیگی در پایان خاطر نشان کرد: در آستانه سال جدید امیدواریم مسئولین برای مشکلات مردم راه کارهای جدی بیندیشند و نابرابری ها و مشکلات معیشتی مردم را در سریعترین فرصت برطرف کنند تا موجب سوء استفاده دشمنان قسم خورده داخل و خارج نشود.

ارسال نظرات