خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین کوهپایه:

انقلاب اسلامی ایران، در اوج آمادگی و اقتدار/ قدرت پوشالی امریکا همواره از انقلاب اسلامی ضربه خورده است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین(علیه السلام) بخش کوهپایه گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در اوج آمادگی و اقتدار قرار داشته و در حوزه‌های مختلف فناوری هسته‌ای، نانو، سلول‌های بنیادی، موشکی، هوافضا و… به رشد و بالندگی در شأن و تراز ملت بزرگ و مؤمن ایران سربلند اسلامی دست‌یافته است.
کد خبر: ۹۱۱۱۶۷۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام علی(علیه السلام) ؛ سرگرد مصطفی علیخانی اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حالی وارد چهلمین سال عمر پربرکت خود می‌شود که همواره الهام‌بخش آن سراسر منطقه، جهان اسلام و فراتر از آن را در برگرفته و موجب بیداری ملت‌ها در کشورهای مختلف شده است.

فرمانده حوزه حضرت امیرالمؤمنین(علیه السلام) بخش کوهپایه تصریح کرد: در طول ۳۹ سال گذشته قدرت استکبار جهانی به سرکردگی امریکا و دست‌نشانده‌های منطقه‌ای به‌ویژه رژیم غاصب صهیونیسم و اربابان حلقه‌ به‌ گوش آنان، همچون عربستان سعودی کارگر نیفتاده و انقلاب با عزت و اقتدار مسیر تعالی و پیشرفت را گذرانده است.

وی افزود: همچنان که قدرت پوشالی امریکا همواره از انقلاب اسلامی ضربه خورده و روزبه‌روز افول یافته و جایگاه خود در منطقه و نظام بین‌الملل را از دست‌ داده، از این‌ رو استکبار همواره علیه انقلاب اسلامی پاتک کرده است.

علیخانی عنوان کرد: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و بهره‌مندی از تجربیات ارزشمند دوران دفاع مقدس و تدابیر نورانی حضرت امام خمینی(ره) و نایب بر حقش، مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای(حفظه الله) در اوج آمادگی و اقتدار قرار داشته و در حوزه‌های مختلف فناوری هسته‌ای، نانو، سلول‌های بنیادی، موشکی و هوافضا به رشد و بالندگی در شأن و تراز ملت بزرگ و مؤمن ایران سربلند اسلامی دست‌ یافته است.

وی در ادامه گفت: همه این  پیشرفت‌ها مرهون استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و در رأس آن رهبری امام خمینی(ره) و خلف صالح آن حضرت امام خامنه‌ای عزیز و خون پاک شهدای والامقام میهن اسلامی است.

فرمانده حوزه حضرت امیرالمؤمنین(علیه السلام) بخش کوهپایه با بیان تبریک آغاز چهلمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خاطرنشان کرد: با اطمینان اعلام می‌داریم فرزندان جان‌برکف ملّت در بسیج با فرماندهی معظم کل قوا آماده روحیه انقلابی آماده پاسداری و نگهبانی از دستاوردهای نظام مقدس هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های حوزه حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) بخش کوهپایه در دهه فجر امسال بیان کرد: دیدار از خانواده محترم معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برگزاری یادواره شهدای روستای برتون، جزه و تودشک ازجمله این برنامه‌ها بود.

علیخانی افزود: از دیگر برنامه‌های حوزه حضرت امیرالمؤمنین(علیه السلام) بخش کوهپایه  برگزاری نشست‌های سیاسی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در حول چهل سال، همایش پیاده‌روی خانوادگی با همکاری و مساعدت تربیت‌بدنی کوهپایه، طرح لاله‌ها و استقبال از ۲ تن از شهیدان تازه تفحص شده در شهر سجزی، مسابقات انسان250 ساله به روایت مقام معظم رهبری در پایگاه‌های مزرعه شور وسجزی، کارگاه آموزشی معضلات و مشکلات فضای مجازی در روستای زفره و سخنرانی فرمانده  ناحیه امام علی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر سجزی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار