مسابقات قرآنی ویژه بسیجیان ممتاز استان مرکزی برگزار می شود

مسئول برگزاری مسابقات بسیجیان استان مرکزی گفت: مسابقات قرآن بسیجیان نخبه استان مرکزی فردا پنج شنبه 25 اسفند ماه در اراک برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۷۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام طالبی مسئول برگزاری مسابقات قرآنی بسیجیان استان مرکزی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن بسیجیان نخبه استان فردا پنج شنبه در اراک برگزار می شود و بسیجیان نخبه در سطح استان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: این افراد از ارکان حلقه‌های صالحین شامل مربیان، متربیان، سرگروه، مدیران قرآنی و شورای مرکزی بسیجیان بوده که در مسابقات قرآن هفته بسیج جزء نفرات برتر شناخته شدند و فردا در مسابقات استانی حضور پیدا می کنند.

مسئول برگزاری مسابقات قرآن بسیجیان ادامه داد: جامعه هدف این مسابقات با توجه به اهداف نخبه پروری بسیجیان از پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج می باشند که نفرات برتر مسابقات استانی به سطح کشوری دست پیدا خواهند کرد و بیست و ششمین مسابقات قرآن کریم بسیجیان نخبه در اواخر اسفند ماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات گفت: در راستای منویات حضرت آقا در خصوص برنامه های قرآنی خاصا موضوع حفظ قرآن تکلیف ویژه ای برای بسیج به وجود آمده است که با توجه به جامعه هدف گسترده ای که در بسیج وجود دارد موضوع نخبه پروری و تکلیفی که در برابر قرآن داریم از اهداف این مسابقات قرآنی می باشد.

طالبی در پایان خاطر نشان کرد: این مسابقات از فردا پنج شنبه ساعت 8 صبح آغاز می شود و تا عصر همان روز ادامه پیدا می کند که مکان برگزاری مسابقات خواهران در ساختمان تداوم سپاه روح الله استان مرکزی و مکان برگزاری مسابقات برادران ساختمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس می باشد.

 

ارسال نظرات