سردار سرتیپ پاسدار رستگار پناه در اراک:

دشمنان انقلاب با توطئه هایشان دنبال ضعف اسلام در مدیریت جامعه هستند/ انقلاب اسلامی مشی و راه خود را از عاشورا دارد

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورا است و کسانی که با دستگاه های تبلیغاتی شیطانی خود اعلام کردند امسال بساط انقلاب اسلامی را جمع می کنیم و وعده پایان آن را می دادند با حضور مردم سیلی محکمی به یاوه گویی خود خوردند.
کد خبر: ۹۱۱۱۸۴۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ پاسدار حسن رستگارپناه رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح در یادواره شهدای مسجد محمودیه اراک گفت: امام خمینی(ره) با تشکیل انقلاب اسلامی بساط تمام تمدن ها را به زیر کشید و نشان داد که اسلام می تواند تمدن ساز باشد،امام اولین برهم زننده تفکر غرب بود که با انقلاب اسلامی به دنیا فهماند دین می تواند جامعه را اداره کند و حرف اساسی امام این بود و امروز هوشمندی،هوشیاری و دقت حکیمانه فکر کردن رهبرانقلاب بشریت را از شر دشمنان نجات داده است.

وی افزود: آیین اسلام یک مبنای کلی برای حیات بخشیدن بشری مشخص کرده و آن فرهنگ شهادت است و شجره طیبه اسلام با خون شهادت سیراب شده و این پرباری اسلام که دین به حق بشریت است به خاطر صدق نیت شهدای اسلام است.

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: از تاریخ شروع اسلام ناب محمدی مجاهدت های فراوانی انجام شده که از زمان نورانی پیامبر اسلام گرفته تا این مقطع زمانی حوادث مختلفی در اسلام رخ داده است،شهدایی که در زمان حضرت رسول(ص) در راه اسلام شهید شدند بعد از آنها مسیرشان ادامه پیدا کرد تا در نهایت سلسله خون شهدای ولایت است که امروز به دست ما امانت سپرده شده است.

وی با اشاره به کلام امام مبنی بر محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته گفت: درحادثه عاشورا یک فوران خاصی وجود دارد که انقلاب اسلامی در اصل راه و مشی خود را از حادثه عاشورا دارد و اساس انقلاب بر آن مبتنی است و راه شهدای ما که انتخاب مسیر آگاهانه ای است همان راه شهدای روز عاشوراست و قطعا این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد که این پرچم را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

این فرمانده دفاع مقدس بیان داشت: تاریخ اسلام با شجاعت ها و شهامت های فراوان زنده مانده است و در ادامه حیات خود زنده خواهد ماند،دشمنان قسم خورده اسلام هرچند وقتی برنامه هایی برای ایجاد موانع بر سر راه اسلام قرار می دهند و با این همه شیطنت آیا اسلام را توانستند متوقف کنند؟

وی افزود: در حادثه عاشورا آن کسانی که مقابل امام(ع) قرار گرفتند خیال می کردند کار اسلام تمام است ولی امروز بعد از گذشت 1400 سال از آن روز میبینیم آن چیزی که زنده مانده اسلام و عاشورا و تفکر شهادت است.

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورا است و کسانی که با دستگاه های تبلیغاتی شیطانی خود اعلام کردند امسال بساط انقلاب اسلامی را جمع می کنیم و وعده پایان آن را می دادند با حضور مردم سیلی محکمی به یاوه گویی خود خوردند.

وی افزود: در طول این چهل سال انقلاب ما حوادث و اتفاقات متعددی را پشت سر گذاشتیم و لازم است نسل جوان تاریخ انقلاب را با دقت بخواند و میبیند که هر روز یک حادثه ای بوده که به نوبه خود هرکدام از این اتفاقات برای سرنگونی یک انقلاب و کشور کفایت می کرد.

این یادگار دفاع مقدس عنوان کرد: 22 بهمن روز اعلام موضع اصلی انقلاب که همان استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی بود که از همان ابتدای انقلاب دشمنان تمام تمرکز خود را بر روی جمهوری اسلامی گذاشتند و به طور کلی 28 کودتاه بزرگ تاکنون علیه این انقلاب ترتیب داده اند که همه آنها شکست خورده اند و از این به بعد هم شکست خواهند خورد.

وی افزود: با وجود آن همه توطئه ها از منافقین،چپی های انگلیسی،منافقین و... که خودشان از جمعیت گسترده ای بودند کدامشان ماندند؟ آن چیزی که ماندگار شده انقلاب اسلامی است و باقی خواهد ماند.

سردار رستگار پناه اظهار داشت: اما آن چیزی که مهم است چرایی ماندگاری انقلاب است،علیرغم توطئه های دشمنان و خرابکاری های آنان طی این چهل سال چه قدرتی باعث ماندگاری انقلاب شده است؟با وجود اقدام شیطانی همه رسانه های جهان علیه انقلاب چرا ماندگار شده است؟

وی افزود: امروز به جز لجن پراکنی های فضای مجازی در طی 24 ساعت چیزی حدود 400 ساعت تصویر،فیلم و صوت علیه انقلاب اسلامی در رسانه هایشان بمباران می شود و با همین موبایل مدام در داخل و خارج علیه انقلاب توطئه می کنند.

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: دشمن با توطئه های خود می خواهد بگوید دین نمی تواند جامعه را مدیریت کند،اسلام نمی تواند جمعیت را اداره کند و نهایت حرف آنها این است و هرآنچه که توانسته اند از حمله نظامی مستقیم گرفته که تمام قدرت های دنیا پشت سر صدام دیوانه ماندند تا راه انداختن جنگ های فرهنگی،اقتصادی و رسانه ای که در نهایت انقلاب اسلامی مانده است و تمام نقشه هایشان را به نابودی کشانده است.

وی با توصیه مرور دقیق وصیت نامه امام خمینی(ره) گفت: امام می فرمایند: اگر اقداماتی انجام می دهید که غربی ها از آنها استقبال می کنند بدانید که یک مشکل اساسی در کارتان وجود دارد،آنهایی که می گفتند باید کدخدا را راضی کنیم امروز متوجه شدند گول آمریکایی ها و غربی ها را خورده اند.

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح با گلایه از برخی مسئولینی که به اروپایی ها دل بسته اند گفت: متأسفانه بعضی ها اینقدر در خواب غفلت هستند که نمی دانند انگلیسی ها،فرانسوی ها و آلمانی های بی هویت بیش از 100 سال علیه این کشور توطئه کرده اند حال اینها در برجام می خواهند منفعت ملت ایران را در نظر بگیرند؟!

وی افزود: ملت ایران حاضر نیست ذلت را بپذیرد تا شکم خود را سیر کند،در این چهل سال انقلاب اسلامی ملت ایران عزت و سربلندی خود را حفظ کرده است ولی ذلت را به هیچ وجه نخواهد پذیرفت.

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به کلام امام خمینی مبنی بر تفاوت مبنایی انقلاب اسلامی با انقلاب های دنیا گفت: این انقلاب از پیدایش، کیفیت مبارزه ،انگیزه و اهداف با انقلاب های دیگر تفاوت دارد و تردیدی نیست که این یک تحفه الهی و توفیقی از جانب خداوند است.

سردار رستگاه پناه با اشاره به عوامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی از دیدگاه امام گفت: از مهمترین این عوامل می توان مقاومت مردم در برابر حوادث مختلف،ایستادگی مردم در برابر توطئه های دشمنان و پلیدی آنها،وحدت و همبستگی مردم اشاره کرد که برای استحکام راه این انقلاب باید بر روی این عوامل کار کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر امروز در غرب آسیا اسمی از اسلام مانده است به برکت حضور و مجاهدت های مدافعان حرم است که در برابر تکفیری های آمریکایی مردانه ایستادگی کرده اند و این وعده خداوند است که اگر مومن تلاش کند پیروزی های قطعی برای مسلمانان است.

ارسال نظرات