جشن تولد فرزند شهیدمدافع وطن در جمع خانواده های ایتام برگزار شد

رئیس شعبه نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان مرکزی گفت: در این برنامه همسر شهید مدافع وطن علی اکبر معصومی نژاد به مناسبت بهار چهل ویکمین پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای فرزند دوم خود "کیارش معصومی نژاد" جشن تولدی به همین مناسبت گرفتند که در این مراسم چهل خانواده تحت پوشش موسسه خیریه آبشار عاطفه ها شرکت کردند.
کد خبر: ۹۱۱۲۰۱۸
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ خانم محمد میرزایی رئیس شعبه نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان مرکزی گفت: ادراه کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شعبه ای تحت عنوان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس که یکی از فعالیت های این مرکز تشکیل تشکل های مادران،همسران،خواهران و دختران شهید می باشد و برنامه ای که برنامه امروز بله همت تشکل همسران شهید انجام شد و تحت عنوان انفاق الشهدا که برای سومین بار در اراک برگزار شد بود.

وی افزود: در این برنامه همسر شهید مدافع وطن علی اکبر معصومی نژاد به مناسبت بهار چهل ویکمین پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای فرزند دوم خود "کیارش معصومی نژاد" جشن تولدی به همین مناسبت گرفتند که در این مراسم چهل خانواده تحت پوشش موسسه خیریه آبشار عاطفه ها شرکت کردند.

رئیس شعبه نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: این خانواده های تحت پوشش خانواده هایی هستند که از با وجود عدم برخورداری از نعمت پدر کمی هم بی بضاعت هستند که فرزندان این خانواده ها به همراه مادرانشان به عنوان سرپرست خانواده در این برنامه حضور داشتند.

وی با اشاره به برنامه جشن تولد فرزند شهید مدافع وطن گفت: این برنامه به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در شعبه نشر زنان و مشارکت کانون پرورشی کودکان و نوجوانان استان و فرماندهی انتظامی استان در یکی از مرکز شماره هفت کانون پرورشی کودکان(خیابان داوران-انتهای پارک خیبر) برگزار شد.

رئیس شعبه نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان مرکزی در همین خصوص تصریح کرد: در این برنامه هدایایی از طرف اداره کل حفظ آثار و همسر گرامی شهید به این خانواده ها اهدا شد و تحت عنوان برنامه "انفاق الشهدا" بود.

محمد میرزایی بیان داشت: همچنین اعضای کانون پرورشی کودکان شماره هفت با قصه گویی،شعر،مسابقه و نمایش عروسکی به مقام شامخ شهید معصومی نژاد ادای احترام کردند و به مقام شهادت ایشان ارج نهادند.

وی تأکید کرد: این برنامه سومین برنامه ای است که تحت عنوان "انفاق الشهدا" در اراک انجام می شودکه برنامه اول به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و به سه خانواده تحت پوشش کمیته امداد سرکشی شد و برنامه دوم هم به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری(س) در دی ماه امسال تشکل خواهران شهید بسته های حمایتی غذایی برای بیست خانواده ایتام در نظر گرفته بودند.

رئیس شعبه نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به برنامه های آینده این مرکز گفت: ان شاء الله قصد داریم در آستانه عید نوروز برنامه ای تحت عنوان "انفاق الشهدا" توسط فرزندان و دختران شهدا انجام دهیم.

وی در پایان با اشاره به کلام امام خمینی(ره) مبنی برپشتوانه انقلاب اسلامی خانواده های محروم و حاشیه نشین هستند خاطر نشان کرد: نکته ای که بسیار ارزشمند است در این موضوع گفته شود اینکه خود خانواده های شهدا که طرح انفاق شهدا را به نیابت از آنها انجام می دهند بسیار اذعان می کردند که ما خودمان را از خانواده های بی بضاعت و محروم جامعه می دانیم و از جمله خانواده هایی هستیم که در حاشیه های شهر زندگی می کنیم و شهدایمان هم نسبت به این قشر اهمیت خاصی می دادند و خانواده های آنها ادامه دهنده راهشان شدندو این کار ارزشمند را انجام می دهند.

ارسال نظرات