لیگ دسته اول فوتبال کشور؛

آلومینیوم اراک - نود ارومیه؛شاگردان کمالوند در اندیشه انتقام

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته بیست و چهارم لیگ یک رو در روی نود ارومیه قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۱۱۳۰۴۸
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، دو تیم آلومینیوم اراک و نود ارومیه در چارچوب رقابتهای لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۴:۱۵ روز سه شنبه در استادیوم امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان فراز کمالوند در حالی در این دیدار پا به میدان مسابقه قرار می دهند که در آخرین دیدار خود پیش از این مسابقه مقابل گل ریحان البرز به تساوی بدون گل رسیده اند و تیم نود ارومیه هم در هفته بیست و سوم در خانه مقابل مس کرمان به تساوی رضایت داده است.

آلومینیوم تا اینجای فصل با ۸ پیروزی، ۹ تساوی، ۴ شکست و ۳۳ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و با پیروزی در این دیدار می تواند در صورت عدم پیروزی شاهین شهرداری بوشهر به رتبه چهارم جدول رده بندی نیز صعود کند. در سوی دیگر میدان اما ارومیه ای ها با ۵ پیروزی،۷ تساوی، ۹ شکست و ۲۲ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند و با پیروزی در این دیدار می توانند جایگاه خود را در رده دهم جدول تثبیت کنند.

دو تیم در دیدار رفت خود در ارومیه رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این تیم نود بود که موفق شد با یک گل آلومینیوم اراک را شکست دهد و به نخستین پیروزی فصل خود برسد.

دیدار فردای دو تیم را وحید مالکی با کمک احسان تیموری و بهزاد پناهی سوت خواهد زد و ناظر داوری این دیدار نیز علی اکبر جهانی خواهد بود.

ارسال نظرات