خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند:

ریشه مشکلات در نافرمانی برخی مسئولین/ فضای مجازی را به ابزاری برای ضربه زدن به دشمن تبدیل کنیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه رهبر انقلاب تکلیف ملت را امروز حضور در صحنه های مورد نیاز نظام و انقلاب دانستند گفت: به شایعات دشمن توجه نکنیم و فضای مجازی را به ابزاری برای ضربه زدن به دشمن تبدیل کنیم.
کد خبر: ۹۱۱۳۶۶۷
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ مهدی صادق احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در جمع مادران، دختران و همسران شهدا اظهار داشت: گرامیداشت یاد و نام شهدا و تکریم از یادگاران شهدا در حالیکه سالها از دفاع مقدس می گذرد را بر خود وظیفه می دانیم.

وی خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس تاریخ ذرین و پر جاذبه ای از ملت ایران است که به فرموده رهبر انقلاب به گنج شباهت  دارد و در آن دوران جوانان به نبرد حق علیه باطل اعزام شدند که ره صد ساله عارفان و مجاهدان را یک شبه پیمودند.

صادق احمدی با بیان اینکه بزرگان به ما آموختند که تا می توانیم از تجربه معنوی بزرگواران استفاده کنیم افزود: شهدا انسانهایی که در آستانه بهشت قرار گرفته اند و آماده معراج هستند می توانند بهتر از همه ما را نصیحت کنند و ما نیاز داریم مروری بر جملات و کلمات گهربار شهدا داشته باشیم.

 وی ادامه داد: رهبری می فرمایند اگر وصیت نامه شهدا را بخوانید انگار 50 سال عبادت کرده اید و گویی آنان برای شرایط امروز با ما صحبت کردند و فهمیدند مشکلات ما از کجاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند متذکر شد: بسیاری فکر می کنیم ما چون گرفتاریم از خدا دوریم اما شهدا ثابت می کنند که چون از خدا دوریم گرفتاریم.

وی خطاب به مادران و همسران شهدا گفت: شما خانواده های معزز شهدا ثابت کردید که پا جای پای حضرت زینب سلام الله علیها گذاشتید و وظیفه خودتان را به درستی انجام می دهید. اگر شما بزرگواران رسالت زینب وارتان را انجام نمی دادید مشکلات و گرفتاری های جامعه بیشتر بود.

صادق احمدی عنوان داشت: امروز ما وظیفه داریم توجه کنیم به فرمایشات گهربار شهدا که راه را برای ما باز و تکلیف ما را روشن کردند.

وی اضافه کرد: مهمترین راز موفقیت شهدا تبعیت از ولی، امام و رهبر خودشان بود و مادران شهدا فرزندان برومند خود را تقدیم نظام کردند تا اشک را بر چشمان امام و رهبری نبینند.

فرمانده ناحیه سپاه بیرجند خاطرنشان کرد: اگر ما عزت، امنیت و استقلال داریم، امید و نشاط در جامعه وجود دارد و علارغم مشکلات، توطئه ها و دسیسه های چهل ساله استکبار و در راس آنها آمریکا، بر اساس نص صریح وصیت نامه شهدا تبعیت از امام و ولی اولین و مهمترین تکلیف ما است.

وی تصریح کرد: امروزه گرفتاری ما و مشکلاتی که در هر زمینه مسائل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی با آنهاد مواجه هستیم در جایی است که از فرمان ولی فقیه تبعیت نکردیم.

صادق احمدی با بیان اینکه هرچه امام در زمان دفاع مقدس و اوایل انقلاب آینده نگری داشتند اتفاق افتاد افزود:  19مهر 59 حدود 20 روز بعد از شروع  جنگ، ما از لحاظ امکانات و نیرو بسیار ضعیف بودیم و تعدادی از شهرهای ایران در اشغال دشمن بود که خبرنگاران خارجی با امام مصاحبه کردند و امام فرمودند " آینده پیروزی قطعی با ما است چون صدام ملتش بر علیه اش هستند و در آینده در عراق حکومت مردمی سرکار می آید" و این چنین محقق می شود.

وی با اشاره به  کلام گهربار رهبر انقلاب در دیدار با مردم تبریز گفت: ایشان علاوه بر تاکید بزرگداشت یاد و نام شهدا فرمودند وضعیت آمریکا و استکبار امروز چطور است که ملت خودشان نیر ترامپ را قبول ندارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند متذکر شد: متاسفانه فضای تبلیغاتی و رسانه ای ابزارش  اختیار دشمن است و طوری در سطح جامعه القاء می کنند که انگار همه چیز تمام شده است و این اشتباه است ما امروز ملتی قوی و مقتدر هستیم و مشکلات در داخل کشور قابل حل است.

 وی ابراز داشت: قطعا همانطور که مردم گوش به فرمان رهبرشان هستند که در یوم الله 22بهمن حماسه آفریدند و دوست و دشمن اذعان داشتند که حضور حداکثری ملت بیشتر از سالهای قبل در صحنه را مشاهده کردیم.

صادق احمدی خاطرنشان کرد: با وجود این همه مشکلات معیشتی، گرانی و تورم بعد از 40 سال مردم به دین، اعتقادات، آرمانها و باورهای انقلاب اسلامی پایبند.

 وی تصریح کرد: هر جا ما مشکل داریم وقتی  ریشه یابی و بررسی می کنیم جایی است که مسئولین و دولتمردان به فرمایشات و تدابیر امام و رهبری توجه نکردند و خودشان را در همه عرصه ها مجتهد فرض کردند و هرجا پیشرفت در عرصه های نظامی، فرهنگی و مبارزه با فسادها داریم توجه و عملیاتی شدن فرمایشات رهبر انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه رهبر انقلاب تکلیف ملت را امروز حضور در صحنه های مورد نیاز نظام و انقلاب دانستند افزود: به شایعات دشمن توجه نکنیم و فضای مجازی را به ابزاری برای ضربه زدن به دشمن تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: با عمل به فرمایشات رهبری دین خود را به خانواده شهدا ادا کنیم و وصیت نامه و زندگی نامه شهدا را نصب العین خود قرار دهیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم علاوه بر رونمایی از کتاب " ام البنین های خراسان جنوبی" از تعدادی از خانواده های شهدا تقدیر شد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها