خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه گمیشان :

صدای خورد شدن استخوان های استکبار در 40 سالگی انقلاب به گوش می رسد/ انتظار مردم از مسئولین ، پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین سلمان پور گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته و رابطه ی حکومت و مردم که به صورت غالب و مغلوب و سلطان و رعیت بود را با رهبری داعیانه حضرت امام (ره) برچید و نقطه عطفی در تاریخ ایران بوجود آورد.
کد خبر: ۹۱۱۴۰۷۰
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان حجت الاسلام والمسلمین سلمان پور نماینده ولی فقیه در سپاه گمیشان در جمع پاسداران سپاه این شهرستان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ، سرآغاز طلوع ارزش های اسلامی ، رهایی ملت از یوق استکبار جهانی و ایادی آن بود و با آغاز 40 سالگی انقلاب اسلامی صدای خورد شدن استخوان های آنها به گوش می رسد.

سلمان پور افزود: پیروزی انقلاب اسلامی بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته و رابطه ی حکومت و مردم که به صورت غالب و مغلوب و سلطان و رعیت بود را با رهبری داعیانه حضرت امام (ره) برچید و نقطه عطفی در تاریخ ایران   بوجود آورد.

نماینده ولی فقیه در سپاه گمیشان تصریح کرد:  ملت ما برای اولین بار ، برای شعار انقلابی خود یعنی استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی بهای زیادی را پرداخت کردند و در راه رسیدن به اهداف انقلاب هزاران شهید تقدیم کرده و پس از انقلاب در جنگ تحمیلی نیز 210 هزار شهید و حدود 370 هزار جانباز داده و هنوز هم در مرز ها برای حفظ استقلال خود شهید می دهد که این نشانه ی عظمت و اراده استوار مردم و هوشیاری امام خامنه ای به عنوان ولی فقیه و وحدت ملی ومردم و مسئولین است.

وی در پایان مبنای فرهنگی ، ارزش های اسلامی و مقدس را از ویژگی های انقلاب عنوان کرد و بیان داشت: مردم از مسئولین نظام جمهوری اسلامی انتظار دارند به آرمان ها و ارزش های انقلاب پایبند باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها