نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند

امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته با تبیین ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر فرزانه انقلاب، گفت: چیزی که اهمیت دارد مخاطب اصلی این بیانیه جوانان کشور است چراکه این قشر از جامعه با نشاط و برجسته از نظر عنصر انقلابی گری اند و مهمتر از آن نیروی پیشران کشور هستند.
کد خبر: ۹۱۱۴۱۸۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با تاکید بر اعتماد به جوانان و میدان دادن به آن ها بیان کرد: همه باید بدانیم تنها راه نجات کشور جوانان هستند.

وی ادامه داد: باید به جوانان اعتماد کنیم و در کنار استفاده از تجربیات پیشکسوتان به جوانان ریسک پذیر مسئولیت دهیم تا در جهت پیشبرد اهداف نظام و انقلاب حرکت کنند.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با اشاره به سفر ولیعهد سعودی به کشورهای منطقه شرق آسیا اظهارداشت: سعودی ها به خصوص ولیعهد آن ها به خاطر روزنامه نگار میانه رو عربستانی از سوی حامیان خود تحت فشار قرار گرفته اند که می خواهد با این سفرها و نزدیک شدن به چین و هندستان از شدت فشارها کم زمینه خروج از انزوا سیاسی را فراهم کنند.
 امام جمعه تبریز با اشاره به اعتراضات مردمی نسبت سفر ولیعهد سعودی به کشور های مختلف افزود: عربستان خائن بداند نه تنها مردم کشور های پاکستان،هندوستان، مالزی و اندونزی همه مردم جهان با توطئه های این رژیم آشنا هستند و دیگر در برابر حرکات آنها ساکت نخواهند نشست.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگر سخنان خود بحث سخن نیک از دیدگاه قرآن گفت: در نتیجه ملازمت از سخن صحیح، انسان در جهت صلاح اعمال حرکت می کند.
وی ادامه داد: انسان باید آرام، متین و در عین حال محکم و استوار صحبت کند که این مهم زمینه ساز رفتار نیک است.
حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه گفتار حق موجب آمرزش گناهان می شود، گفت: موثرترین و با برکت ترین عضو بدن در سرنوشت انسان زبان است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه البته زبان خطرناک ترین عضو انسان است گفت: بواسطه زبان انسان میتواند ۳۰ گناه مرتکب شود که از این روز مراقبت از زبان بسیار با اهمیت و ضروری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار