خبرهای داغ:

تولیدات مرکز فن‌آوری و پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله مکارم شیرازی رونمایی شد

تولیدات مرکز فن‌آوری و پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله مکارم شیرازی با حضور این مرجع تقلید در قم رسماً رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۱۷۶۷۹
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آئین رونمایی از تولیدات مرکز فن‌آوری و پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله مکارم شیرازی عصر امروز با حضور این مرجع تقلید و جمعی از اندیشمندان حوزوی و مسئولان استانی در مسجد امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد.

مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله مکارم شیرازی در این مراسم اظهار داشت: تمام محتوای سایت اطلاع‌رسانی در دوره‌های مختلف به نرم‌افزار قابل‌استفاده برای تمام مردم تبدیل می‌شود، امکان دسترسی به بخش‌های مختلف این سایت برای تمام مردم به‌راحتی قابل‌دستیابی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیان نژاد افزود: یکی از نرم‌افزار‌های کاربردی ساخته‌شده این مرکز نرم‌افزار"همقدم" بوده که برای ایام اربعین نرم‌افزاری جامع و بسیار کاربردی است، همچنین نرم‌افزار محرم برای کاروان‌ها و مسئولان کاروان با تمام جزئیات لازم و مورد نیز در دسترس مردم قرارگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در فضای حساس مجازی نیز فعالیت‌های ارزنده‌ای در راستای ترویج فرهنگ و معارف دینی صورت گرفته است، ساخت کلیپ‌های کوتاه ویژه آموزش احکام و انتشار ماهانه نشریه بلیغ ازجمله فعالیت‌های معظم له در بستر فضای مجازی است.

مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به فعالیت بخش بین‌الملل مرکز اطلاع‌رسانی آیت‌الله مکارم شیرازی ابراز کرد: تاکنون به بیش از ۶ هزار سؤال و پاسخ در این درگاه پاسخ‌داده‌شده است، برای بخش کودکان و نوجوانان نیز بخش‌های ویژه باکار‌های کاربردی ارزشمندی در مرکز اطلاع‌رسانی و تولیدات رسانه معظم له صورت گرفته است.
ارسال نظرات