خبرهای داغ:
جانشین سابق فرمانده نیروی زمینی سپاه:

شهید "جواد دل‌آذر" اسوه استقامت و بردباری بود‌

جانشین سابق فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: شهید جواد دل‌آذر یکی از فرماندهان خوش فکر، شجاع، مبتکر و طراح و اسوه استقامت و بردباری بود.
کد خبر: ۹۱۱۸۳۰۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار عبدالله عراقی در مراسم یادبود سردار شهید جواد دل‌آذر و آئین رونمایی از کتاب «شیر دارخوین» که در تالار مرکزی شهر برگزار شد، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان مراسم اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین افتخارات بنده این است که از عملیات رمضان تا بدر با شهید دل‌آذر هم‌سنگر بودم و از بودن در کنار این انسان وارسته و با تقوا به رشد اخلاقی مناسبی رسیدم.

جانشین سابق فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران افزود: شهید جواد دل آذر یکی از فرماندهان خوش‌فکر، شجاع، مبتکر و طراح و اسوه استقامت و بردباری بود، به‌طوری‌که با دیدن منطقه عملیاتی به‌راحتی نقشه عملیات را در ذهن خود مجسم و برای هم‌سنگران بازگو می‌کرد.

وی ابراز کرد: یکی از بارزترین خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار، خوش‌اخلاقی بود که میان تمام هم‌سنگر‌ها زبانزد بود و همین امر در شب‌های عملیات، سبب پیروزی سپاه حق علیه باطل بود.

سردار عراقی با تأکید بر شجاعت و لیاقت شهید دل آذر افزود: این شهید با تقوا در تمامی عملیات‌ها با شادابی و خوش‌رویی به تقویت روحیه نیرو‌ها کمک می‌کرد.

وی عنوان کرد: کسانی که شهید دل آذر را مانند من می‌شناسند به‌خوبی می‌دانند که وجود افراد خوش‌ذوق و با ایمان مانند ایشان در هر جامعه‌ای برای افراد جامعه نیاز است.

جانشین سابق فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) درباره شکرگزاری و قدردانی از سلامتی در پیشگاه خداوند تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌ها پس از سلامتی، برخورداری از آرامش و امنیت در یک جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ما امنیت موجود در جامعه را مدیون خون شهدایی مانند شهید دل آذر و شهید زین‌الدین هستیم که با نثار خون خود از جان، مال و ناموس این مملکت محافظت کردند.

عراقی با تأکید بر اینکه لازم است جوانان در راستای رشد و بالندگی این سرزمین شهیدپرور از رفتار و خلق‌وخوی شهدا الگو بردارند، عنوان کرد: شهدا با خون خود دین بزرگی را بر دوش ما گذاشتند و ما باید با پیروی از راه آنان این دین را به بهترین شکل ادا کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار