استاندار مرکزی:

مجمع مشورتی در جهت ارائه کمک های سازنده به دولت تشکیل شده است

استاندار مرکزی گفت: مجمع حلقه مفقوده، و جریانی است که می‌تواند کمک‌های زیادی به دولت داشته باشد و جای خالی خود را در دولت پر کند.
کد خبر: ۹۱۱۸۳۷۲
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در آیین افتتاح دومین دوره مجمع مشورتی توسعه استان مرکزی گفت: مجمع مشورتی استان یک مجمع تشریفاتی و فرمایشی نیست. همین حضور استاندار، معاونین و مدیران در این مجمع نشان از عملیاتی بودن آن دارد.

 وی افزود: ترکیب مجمع متشکل از نخبگان کل شهرستان‌ها بوده که در واقع یک جمع جامع برای کمک به دولت و مشورت دهی به دولت را تشکیل‌ داده‌اند.

 استاندار مرکزی تأکید کرد: در این مجمع بیش از ۲۰ استان حضور دارند و این‌یک فرصت مغتنم برای نتیجه گرفتن مناسب و مطلوب است؛ ما مسئولین همیشه باید مشورت را به‌عنوان یک اصل مهم در دستور کار خود قرار دهیم، مشورت باید سرلوحه کارهای مدیران استان باشد.

 آقازاده افزود: مجمع استان یک منبع بسیار خوب برای تصمیم سازی های استان است؛ البته ضعف در همه دولت‌ها وجود داشته که بیشتر هم مربوط به بخش اجرائی و تصمیم‌گیری است.

 وی ادامه داد: مجمع حلقه مفقوده، و جریانی است که می‌تواند کمک‌های زیادی به دولت داشته باشد و جای خالی خود را در دولت پر کند.

 استاندار مرکزی در همین خصوص تصریح کرد: اگر مشورت پذیر نباشیم ضعف‌ها بیشتر می‌شود؛ قطعاً در دولت سوء مدیریت‌ها و سوء تدبیری‌هایی وجود دارد ولی شکاف بین مردم و مسئولین را این مجمع می‌تواند از بین ببرد.

 وی افزود: این مجمع مشورتی بدون هیچ توقع و انتظاری می‌خواهد به مدیران مشاوره دهد و البته در زمان خود فعالیت سیاسی خود را انجام خواهد داد ولی صرفاً تنها سیاسی نیست.

 آقازاده بیان داشت: هر جامعه‌ای که توسعه اقتصادی داشته باشد حتماً از توسعه‌های فرهنگی و سیاسی هم برخوردار است، پس همه باید تلاش کنیم که روند معیشت مردم به یک‌روند مناسب برگردد.

 وی خاطرنشان کرد: اگر توسعه‌های اقتصادی در کشورها و دولت‌ها نباشد، نمی‌توانیم جریان مطلوب سیاسی و فرهنگی شکل دهیم. بایستی مشورت‌هایی در جهت پیشبرد توسعه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در این مجمع شکل گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات