مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد

تجهیز بیش از 50 خانه ورزش روستایی استان مرکزی

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از تجهیز و بهره برداری بیش از 50 خانه ورزش روستایی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۹۲۵۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: خانه های ورزش روستایی استان مرکزی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: 50 خانه روستایی در 2 سال اخیر در استان مرکزی تجهیز شده و در مجموع 103 خانه ورزش در سطح آبادی های این استان فعال است.

حقدادی اظهار کرد: تجهیز 20 خانه ورزش روستایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای سال آتی در نقاط مختلف استان مرکزی هدفگذاری شده که اعتبار آن نیز به طور کامل جذب شده است.

وی  یادآوری کرد : ظرفیت تجهیز خانه های ورزش روستایی در این اداره کل وجود دارد و شوراهای اسلامی، دهیاران و بخشداران باید محلی مناسب از قبیل یک کلاس درس مدرسه، حسینیه یا بخشی از ساختمان دهیاری را به این اداره کل معرفی تا در اسرع وقت تجهیز شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی درخصوص مسابقات جام نوروزی روستایی استان مرکزی نیز گفت: 300 روستا در نقاط مختلف این استان میزبان مسابقات جام نوروزی هستند بیش از یک‌هزار و 500 تیم ورزشی برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

حقدادی بیان کرد: مسابقات جام نوروزی روستایی استان مرکزی در 2 بخش آقایان و بانوان در رشته های فوتبال، والیبال، طناب کشی، دو همگانی، اسب سواری، کشتی محلی، بسکتبال، بازی های محلی و دو و میدانی برگزار می شود.

ارسال نظرات