خبرهای داغ:

پذیرش تمامی دواطلبان آقا در اعتکاف استان قم

مسئول ستاد مرکزی اعتکاف استان قم گفت: امسال برای نخستین سال، همه 9 هزار نفر داوطلب آقا که برای اعتکاف ثبت نام کرده اند، پذیرفته شده اند اما در مورد بانوان با توجه به اینکه با ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر داوطلب روبرو بودیم، نتوانستیم ۲۵ درصد آن‌ها را پذیرش کنیم.
کد خبر: ۹۱۲۰۷۱۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا تکیه‌ای ظهر امروز در دیدار مسئولان ستاد مرکزی اعتکاف استان قم با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی گفت: دستاورد‌های جشنواره پنجم اعتکاف در چهار مجلل علمی، ادبی، هنری و غیرایرانی جمع‌آوری شده، اما به علت کسری بودجه چاپ نشده است.

وی با بیان اینکه اعتکاف رجبیه در سطح بین‌المللی دنبال می‌شود، اضافه کرد: امسال اعتکاف با لحظه سال تحویل متقارن شده است، به همین علت در شب سال تحویل در مراکزی همانند مصلی که بستر مورد نیاز را داریم، سال جدید را با مناجات اعتکافی با حضور عموم مردم آغاز خواهیم کرد.

مسئول ستاد مرکزی اعتکاف استان قم از برگزاری مراسم‌های اعتکاف ویژه دانش‌آموزی، دانشجویان، جانبازان، طلاب جامعه‌المصطفی یاد کرد و گفت: امسال برای نخستین سال همه ۹ هزار نفر داوطلب آقا که برای اعتکاف ثبت نام کرده اند، پذیرفته شده اند، اما در مورد بانوان با توجه به اینکه با ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر داوطلب روبرو بودیم، نتوانستیم ۲۵ درصد آن‌ها را پذیرش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های پشتیبان اعتکاف به شیوه مطلوبی پای میدان آمده‌اند، عنوان کرد: دستگاه‌های مؤثر فرهنگی، پشتیبانی و تدارکاتی در کنار ستاد اعتکاف قرار گرفته‌اند و این یکی از برکات نظام اسلامی است.
ارسال نظرات