خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

شورای شهر قم در عملیاتی کردن گام دوم انقلاب متعهد شده است

جلالی بیان داشت: در عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب تعهداتی داریم که در شورای شهر این اراده را داریم که با کمک همه اعضا آن را عملیاتی کرده و کمیسیون فرهنگی شورا نیز موظف شده تا راه های عملیاتی این بیانیه را ایجاد کند.
کد خبر: ۹۱۲۰۸۶۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عبدالله جلالی در هشتاد و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم گفت: هر آنچه که داریم به برکت خون شهدا و ایثارگران است و امیدواریم که همه این توفیق را داشته باشیم که بتوانیم پاسدار خون شهدا بوده و با عمل و رفتار خود، راه آن‌ها را ادامه دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم همچنین به ماه مبارک رجب اشاره کرد و گفت: اعیاد این ماه را تبریک گفته و باید بکوشیم از امروز خود را برای ماه مبارک رمضان آماده کنیم.

وی با اشاره به آخرین جلسه شورای اسلامی شهر قم در سال ۹۷ گفت: یک سال را با جدیت و همکاری همکاران پشت سر گذاشتیم و آن چیزی که می‌ماند آثار خیری است که باید به جامعه ارائه می‌کردیم و امیدواریم که بتوانیم رضایت مردم را کسب کنیم.

جلالی تصریح کرد: در آستانه سال جدید تلاش‌های مضاعفی در حوزه شهرداری با ایجاد ستاد‌های نوروزی و در استقبال از بهار صورت می‌گیرد که پیشاپیش از تلاش‌های شهرداری قدردانی می‌کنم.

وی عنوان داشت: خدمات رسانی به زائران و مسافران نوروزی امر بسیار ارزشمند و مهمی است که باید به بهترین نحو انجام شود و جای تقدیر از تلاش‌های شهرداری را دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم همچنین به ۲۵ اسفند ماه سالروز شهادت شهید باکری اشاره کرد و گفت: این روز به عنوان روز شهردار نامیده شده که به شهردار قم تبریک گفته و برای وی و همه مجموعه شهرداری تبریک می‌گوییم.

جلالی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: این بیانیه باید سر لوحه کار مجموعه شهری قرار گیرد و باید بر اساس آن حرکت کنیم تا رسالت‌های خود را انجام داده و به نتیجه مطلوب برسیم.

وی بیان داشت: در عملیاتی کردن این بیانیه تعهداتی داریم که در شورای شهر این اراده را داریم که با کمک همه اعضا آن را عملیاتی کرده و کمیسیون فرهنگی شورا نیز موظف شده تا راه‌های عملیاتی این بیانیه را ایجاد کند.
ارسال نظرات