خبرهای داغ:
رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: به کوری چشم دشمنان، تقویت بنیه دفاعی را ادامه خواهیم داد و تحت فشار دیگران قرار نخواهیم گرفت.
کد خبر: ۹۱۲۱۴۳۰
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در اجتماع زائرین و مجاوران حرم مطهر رضوی در نخستین روز از سال ۱۳۹۸ دقایقی قبل آغاز شد.

ایشان تصریح کردند: چهار موضوع را امیدوارم امروز بتوانم با اختصار به عرض شما برسانم. مساله اول مربوط به سال جاری، موضوع دوم درباره مسائل ما با دولت‌های غربی، موضوع سوم اقتصاد و شعار امسال که رونق اقتصادی است و موضوع چهارم سخنی با جوانان عزیزمان درباره آینده کشور و مسائل انقلاب است.

رهبر انقلاب گفتند: سال ۱۳۹۸ سال فرصت‌ها و گشایش است. البته کسانی که اظهارنظر دیگری می‌کنند و تهدید به رخ می‌کشند، دانسته یا ندانسته تحت تاثیر دشمنان این ملت‌اند.

به گزارش تسنیم، محور‌های مهم بیانیات رهبرمعظم انقلاب در حرم مطهر رضوی به شرح زیر است:‌

** من کشوری به بدی دولت سعودی سراغ ندارم، دولت سعودی هم فاسد است هم مستبد هم ظالم است هم دیکتاتور است. اعلام کرده‌اند برای این دولت نیروگاه هسته‌ای و مراکز تولید موشک درست می‌کنند. آنجا اشکالی ندارد، چون وابسته و متعلق به آن‌ها است. حالا البته اعلام می‌کنند، ولی اگر بسازند هم بنده شخصا ناراحت نمی‌شوم، چون می‌دانم در دوران نه چندان دوری به دست مجاهدان اسلامی خواهد افتاد.

** جمهوری اسلامی ایران مشتی محکم و دستی قوی دارد که باید در مسائل اقتصادی به این نقطه و امکان برسیم که این فرصت در سایه تهدید دشمنان در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

** از غربی‌ها می‌توانیم انتظار توطئه و خیانت و خنجر از پشت زدن داشته باشیم، ولی انتظار کمک و صداقت نمی‌توان داشت.

** اروپایی‌ها از اواسط قاجار به ما ضربه زدند. آن‌ها در جنگ‌های ایران و روس از پشت خنجر زدند و در قضیه فشار سفارتخانه‌های اروپایی در تهران در موضوع امتیاز تنباکو و قتل امیرکبیر ما اقدامات آن‌ها منجر به دستور پادشاه احمق برای ریختن خون امیرکبیر شد.

** در قضیه برجام، اروپایی‌ها وظایف خود را به انجام ندادند و علی‌رغم خروج آمریکا، آن‌ها باید با ایستادگی وظایف خود را در خصوص برجام انجام می‌دادند، اما اروپایی‌ها به بهانه‌های مختلف کار‌های خود را انجام ندادند و مرتب به ایران تأکید می‌کردند که نباید از برجام خارج شوید، ولی عمل خودشان، همان خروج از برجام بود. کانال مالی اروپا که اخیرا مطرح کردند، بیشتر به یک شوخی تلخ شبیه است. با آن که سیاستمداران غربی کت و شلوار پوشیده و ادکلن و کراوات می‌زنند و کیف سامسونت در دست دارند، اما باطن آن‌ها به معنای واقعی، وحشی است.

** برخی در حال بزک کردن غرب هستند که در بین مطبوعاتی‌ها و رسانه‌ای‌ها هم چیزی شبیه تقی‌زاده‌ها وجود دارند ضمن اینکه امروز مضمون کار‌های تقی‌زاده‌های جدید اینگونه است که نقاط کار، روش‌ها و نظرات غربی‌ها را به صورت پیوسته در داخل کشور تزریق و مونتاژ می‌کنند که این رویه آن‌ها در مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز علمی وجود دارد. آن‌هایی که پشت سند ۲۰۳۰ می‌ایستند تقی‌زاده‌های امروزی هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها