خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۱۲۱۵۸۸
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در خطبه های اولین نماز جمعه سال ۱۳۹۸ شهرستان بیرجند ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت زینب(سلام الله علیها) گفت: همه آنچه در دین آمده و برای ما لازم شده موجب کمال و آنچه در دین نهی شده موجب ضرر ماست.

وی با بیان اینکه در مسائل اجتماعی، خانوادگی،سیاسی، اقتصادی و... قبل از هر چیزی باید رضای خدا را در نظر بگیریم افزود: دستور قرآن کریم است که ای اشرف مخلوقات و ای انسان عاقل و هوشیار در هر کجایی که هستی، دشمنت مشخص است لذا شما نیز دشمنتان را دشمن بگیرید، حال می خواهد ابلیس باشد که خود می گوید دشمن انسان ها هستم و می خواهد دشمن انسی و از نوع انسان باشد.

عبادی خاطرنشان کرد: در رسانه ها مشاهده می کنید که دولت مردان غرب، بارها و بارها اعلام کرده اند که تمام گزینه ها روی میز قرار دارد، لذا وقتی دشمن بر دشمنی خود اقرار می کند ما نیز باید او را دشمن بگیریم و دشمن بشناسیم.

 وی عنوان داشت: دشمنان انقلاب هم خودشان می گویند که دشمن ما هستند و هم شناسنامه تاریخی آن ها مشخص است که در این دشمنی از هیچ چیز فرو گذار نکرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: دشمنان می دانستند که بهترین ذخایر دنیا در کشورهای اسلامی قرار دارد لذا با برنامه و هدفمند وارد کشورها شدند تا بتوانند آن ها را به تصرف خود درآورند.

 وی ابراز داشت: آن ها می دانستند تا زمانی که قرآن وجود دارد نمی توانند بر جوامع اسلامی پیروز شوند بنابراین با حیله و مکرهای فراوان سعی کردند فرهنگ ایمان و فضائل اخلاقی مومنین را از آن ها بگیرند و فساد و فحشا را گسترش دهند.

امام جمعه بیرجند متذکر شد: شما باید با دشمنانتان احساس دشمنی کنید و در مقابل توطئه های دشمن عکس العمل مناسب نشان دهید.

 وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی از نظر بازی با الفاظ تحت عنوان آزادی کم نمی آورد، اما آن ها اهانت به پیامبران را آزادی معنا می کنند و صحبت کردن در خصوص هلوکاست را جایز نمی دانند و هر فردی نیز سخنی در این خصوص بگوید زندانی و شکنجه می شود؛ ببینید امروز در کشور فرانسه که خود را مهد آزادی می داند، بر سر مردم چه می آورند.

 عبادی تصریح کرد: دشمنانی که مکرر دم از دموکراسی و آزادی بیان می زنند آیا به دیگر کشورها اجازه حرف زدن می دهند؟ اینها بلافاصله بر علیه آن ملت و کشور جنگ به پا می کند و در میان ملت ها اختلاف قومی، مذهبی و زبان ایجاد کرده و دانشمندان و بزرگان را ترور می کنند و این همان آزادی است که نشان می دهند.

 وی با تاکید بر اینکه  در مقابل توطئه دشمن اگر جامعه ای بخواهد بماند، باید هوشیار و بصیر باشد.افزود: متاسفانه مشاهده می کنیم این مکر و حیله های دشمنان را افرادی در میان جوامع آزاد و همچنین ایران اسلامی اجرا می کنند و در میان مردم، صحبت هایشان به نحوی است که به نفع دشمنان می باشد و این خیلی مایه تاسف است.

وی با بیان اینکه  دشمنان در جهت کشتن بزرگان، دانشمندان و ایجاد تروریسم، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند. گفت: ما امروز تجربه خوبی به دست آورده ایم لذا باید این تجربه را به کار بگیریم؛ در این تجربه ۴۰ ساله هر زمانی که به اسلام و انقلابمان و به اوامر و فرامین رهبر انقلاب که سنبل انقلاب ما محسوب می شوند عمل کرده ایم پیروز میدان ها بوده ایم؛ و هر وقت کوتاه آمدیم و به نحوی دچار وادادگی و نسبت به دشمن حالت انفعال به خود گرفتیم، شرمنده خودمان شده ایم.

امام جمعه بیرجند ادامه داد:  با همه فراز و نشیب ها این ۴۰ سال را گذرانده ایم، حال وقت آن رسیده است که تجربه ها را به کار گیریم و به گام دومی که رهبر انقلاب فرمودند لبیک گفته و انشاءلله دشمن را برای همیشه مایوس کنیم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها