خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت: از امروز دوم فروردین ماه گروه جهادی شکری از دانشگاه شاهد تهران ارائه خدمات پزشکی و دندان پزشکی را به مردم عشق آباد طبس آغاز کردند.
کد خبر: ۹۱۲۱۵۹۰
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲

هاشم هیهات مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: در ایام نوروز 98 و از دوم فروردین ماه گروه جهادی شکری از دانشگاه شاهد تهران به عشق آباد طبس اعزام می شود.

وی با بیان اینکه این گروه جهادی پزشکی از دوم تا یازدهم فروردین ۹۸ در منطقه محروم حضور دارند و خدمات دندان پزشکی  و پزشک عمومی به صورت رایگان به مردم ارائه می کنند افزود: تعداد اعضای این گروه جهادی ۱۰ نفر هستند که این تعداد اضافه می شوند.

هیهات با اشاره به خدمات بسیج جامعه پزشکی استان در طول سال ۹۷ اظهار داشت: در مدت یکسال گذشته تعداد ۱۰ تیم ختنه ، ۸تیم دندان پزشکی و ۳۰ تیم تخصصی به مناطق محروم اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بیشتر مشکلات درمانی و بهداشتی که در استان وجود دارد به خاطر محرومیت ها در مناطق دور افتاده است گفت: چون فرهنگ سازی به درستی صورت نگرفته است افراد در مناطق محروم دنبال رفع مشکلات خود نیستند و گمان می کنند که از عهده هزینه های درمان برنمی آیند در صورتیکه خیلی از مشکلات درمانی آنان با هزینه اندک رفع می شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: عمده مشکلات مردم در مناطق محروم و دور افتاده استان به دلیل نبود امکانات نیست بلکه مردم اطلاع کافی از خدمات ندارند و این باعث بروز مشکلات زیادی برای مردم می شود.

وی عنوان داشت: از آنجاییکه هزینه های پزشکی در حوزه دندان زیاد است  ما سعی بر خدمات رسانی به مردم در این بخش داریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها