خبرهای داغ:
همزمان با تعطیلات نوروزی،

تلاش جهادگران حاجی آباد در خدمت رسانی به محرومین و سیل زدگان

همزمان با تعطیلات نوروزی جهادگران بسیجی شهر حاجی آباد در قالب اردوی جهادی به یاری محرومین منطقه و سیل زدگان کشور شتافتند.
کد خبر: ۹۱۲۲۹۱۰
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مسئول بسیج سازندگی زیرکوه اظهار داشت: در راستای دستور مقام معظم رهبری در جهت کمک به سیل زدگان کشور و همچنین ابلاغ سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، در شهرستان زیرکوه با همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه مبلغ ۴میلیون تومان وجه نقد و اقلامی از قبیل پتو، کنسروجات و وسایل گرمایشی از سطح شهرستان  جمع آوری  و به شماره حساب معین شده نزد بانک سپه واریز شده است.

وی عنوان داشت: از طرف بسیج سازندگی زیرکوه و پایگاه شهید محلاتی حاجی آباد اردوی جهادی با حضور ۱۵ نفر در قالب ۲ گروه جهادی در زمینه ساخت سرویس بهداشتی و تکمیل حمام در حاشیه سطح شهر حاجی آباد به مدت ۲روز در حال خدمت رسانی به مردم این منطقه هستند.

مسئول بسیج سازندگی زیرکوه گفت: در ایام تحویل سال۱۳۹۸ (رونق تولید ) به همت بسیج سازندگی،پایگاه های بسیج شهید محلاتی و المهدی شهر حاجی آباد و جمعی از خیرین شهرستان تعداد ۸۰بسته غذایی و معیشتی بین نیازمندان شهرستان زیرکوه توزیع شد که ارزش تقریبی هر بسته غذایی معیشتی ۱۵۰هزارتومان برآورد میشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها