خبرهای داغ:

آمادگی کامل برای مواجهه با موج دوم بارشها در شهر قم

شهردار قم از آمادگی کامل مجموعه مدیریت شهری جهت کنترل و هدایت سیلابهای احتمالی ناشی از موج دوم بارشها در شهر قم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۳۱۹۵
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد با اعلام خبر آمادگی کامل مجموعه مدیریت شهری جهت مواجهه با موج دوم بارش‌ها در شهر قم از آماده باش ۳ هزار نیروی خدماتی و فضای سبز در دو شیفت کاری به صورت روزانه خبر داد.

شهردار قم افزود: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته و همچنین اقدامات موثر در کنترل و هدایت سیل در موج اول بارندگی‌ها در هفته نخست سال جاری و همچنین بسیج کلیه امکانات و تجهیزات مدیریت شهری از قبیل: ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، آماده مقابله با سیلاب‌های احتمالی ناشی از موج دوم بارش‌ها در شهر قم هستیم.

وی ضمن اطمینان بخشی به شهروندان و زائرینی که در شهر قم بسر می‌برند گفت: با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته و اقدامات پیشگیرانه هیچ خطری متوجه شهر قم نیست و مسافرین با توجه به هشدار‌های شهرداری و همکاری با عوامل و پرسنل میدانی، سفری ایمن و بدون حادثه را سپری خواهند کرد و کلیه اقدامات شهرداری با هدف کنترل و کاهش خطرات و آسیب‌های احتمالی سیلاب‌های ناشی از موج دوم بارش صورت می‌گیرد.

شهردار قم اذعان کرد: امیدواریم با تعامل سایر دستگاه‌های استان بتوانیم مدیریت خوبی را برای مواجهه با موج دوم بارش‌ها در شهر قم داشته باشیم.
ارسال نظرات