خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری:

۱۲ فروردین تبلور اراده‌ای حقوقی ملت ایران در تثبیت جمهوری اسلامی ایران است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ۱۲ فروردین تبلور اراده‌ای حقوقی ملت ایران در تثبیت و استقرار جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۱۲۳۴۱۷
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین عباس کعبی در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به روز ۱۲ فروردین که به نام روز جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است، اظهار کرد: رفراندوم ۱۰ و ۱۱ فروردین ۵۸ تبلور اراده‌ای حقوقی ملت ایران در تثبیت و استقرار جمهوری اسلامی ایران با رای ۹۸ درصدی است.

وی ادامه داد: امروز باید بر اساس این دستاورد بزرگ که در واقع تجسم اراده‌ای ملی در دفاع از اسلام و تثبیت حاکمیت جمهوری اسلامی است، دولت سازی کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین کعبی وظیفه‌ای مردم را در حفظ انقلاب بسیار مهم و حیاتی دانست و بیان داشت: مردم باید با فصل الخطاب قرار دادن رهبری و توجه به رهنمود‌های ولایت در مسیر آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

وی به نامگذاری امسال به نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و ابراز داشت: تلاش همه مسئولان و مردم در تحقق شعار سال ۹۸ یکی از مهترین برنامه‌های است که باید در راس کار‌ها دیده شود تا با تحقق این مهم بسیاری از مشکلات کشور برطرف شود.
ارسال نظرات