پیش بازی ملوان بندرانزلی - آلومینیوم اراک؛

جدال سخت آلومینیوم اراک برابر قوی های سفید / کار سخت فراز با پنالتى معروف جبران مى شود؟

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته سی و یکم رقابت های لیگ دسته اول پذیرای تیم آلومینیوم اراک خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۲۵۳۲۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ در یکی از حساس ترین بازی های هفته سی و یکم رقابت های لیگ دسته اول، عصر چهارشنبه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود.

قوهای سپید انزلی که در فصل جاری انواع حواشی بر خود دیده و با مشکلات و بحران مالی شدیدی رو به رو شدند اما با وجود همه این مشکلات و کمک های مقطعی و قطره ای هواداران با جدیت خاصی در مسابقات حاضر شدند و با بهره گیری و بها دادن به جوانان تیم های پایه ملوان نتایج خوبی را کسب کردند. تیمی ریشه داری چون ملوان که با کسر ۶ امتیاز در اوایل فصل به خاطر بدهی به بازیکنان سابق خارجیش در قعر جدول قرار داشت و حال و روز خوشی را از لحاظ جایگاه و حاشیه امنیت در لیگ سپری نمی کرد حال با جوانان بومیش زبانزد فوتبالی ها شده و با نتایج مطلوب و توقف مدعیان علاوه اینکه امید زیادی را در دل هوادارانش زنده نگه داشته تمام نگاه ها را به خود جلب کرده است.

شاگردان محمداحمدزاده که هفته گذشته با همین جوانان برابر مس مدعی قرار گرفت موفق شد آنها را در زمین خودشان متوقف کند و به نوعی کرمانی ها را از دور رقابت برای صعود به لیگ برتر خارج کند. آنها در دیدار فردا نیز برابر آلومینیوم اراک یک تیم مدعی دیگر لیگ قرار خواهند گرفت که بیشتر فوتبال دوستان و سایر مدعیان نگاه ویژه ای به این دیدار دارند.

آلومینیوم اراک با فراز کمالوند تا بدین جای لیگ نتایج متوسطی را کسب کرده و در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته اند نتیجه تساوی بیشترین نتیجه ای است که فراز با آلومینیوم در برابر حریفان حتی در دیدارهای حساس کسب کرده و در برخی بازی ها نیز به برد خفیف یک بر صفر البته به لطف پنالتى هاى دقيقه نودى دست یافته است که این نتایج و از دست دادن امتیازات در دیدارهای حساس هواداران این تیم را به شدت نگران کرده است و باید منتظر ماند و دید او و تیمش در دیدار فردا برابر جوانان با انگیزه ملوان چه نتیجه ای را کسب خواهد کرد.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه پرگل سه بر دو به سود اراکی ها به پایان رسیده بود.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تا پایان هفته سی ام رقابت ها ۲۴ گل به ثمر رسانده و ۲۴ گل نیز دریافت کرده و تیم آلومینیوم اراک نیز ۲۳ گل به ثمر رسانده و ۱۹ گل دریافت کرده است.

گفتنی است قضاوت این دیدار بر عهده محمدحسین ترابیان بوده و هیوا بهمنی ، کوروش کریمی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. اشکان رضایی مقدم به عنوان داور چهارم و رامین عرفانیان به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.

ارسال نظرات