خبرهای داغ:
آیت‌الله مکارم شیرازی:

اقدام جنون آمیز رئیس جمهور آمریکا بر محبوبیت سپاه افزود

آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید اقدامات رئیس جمهور آمریکا را جنون آمیز توصیف کرد و گفت: محبوبیت سپاه با این کار‌ها نه تنها کم نمی‌شود بلکه احساس می‌کنیم که این محبوبیت در حال بیشتر شدن است.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۷۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم با اشاره به اینکه سردمداران بی عقل مسبب بسیاری از مشکلات جهان هستند، موضع گیری اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره سپاه را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: آنان در سوریه، عراق و دوران جنگ هشت ساله ضربه سختی از سپاه خورده اند و به همین دلیل با چنین موضع گیری به دنبال انتقام هستند در حالی که بی عقلی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه این‌ها معتقدند اگر بگویند اکنون شب است شب می‌شود و یا اگر بگویند سپاه تروریست است تروریست می‌شود گفت: این نهایت بی عقلی است که تصور می‌کنند که همه چیز در اختیار آنهاست و می‌توانند واقعیت‌ها را با یک امضا عوض کنند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه با چنین اقداماتی محبوبیت سپاه خدشه دار نمی‌شود، یادآور شد: مردم شاهد اقدامات ارزنده سپاه پاسداران در هنگام وقوع مشکلاتی نظیر زلزله، سیل، جنگ تحمیلی و عراق و سوریه بوده اند.

وی نقش سپاه در حفظ منطقه در برابر سلطه آمریکا و اسرائیل تاکید کرد: امروز شاهد هستیم که سپاهیان در کنار دیگر نیرو‌ها جانانه در خدمت مردم هستند و این نهاد نظامی برای خدمت به مردم همه امکانات خود را به صحنه آورده است.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه در برابر این سیل عظیم میزان تلفات جانی کم بوده است، اظهار کرد: البته فوت یک نفر هم زیاد است، ولی وقتی تلفات کم باشد ثمره تلاش و تدبیر سپاهیان و دیگر گروه‌ها بوده است.

وی اقدامات رئیس جمهور آمریکا را جنون آمیز توصیف کرد و گفت: محبوبیت سپاه با این کار‌ها ن. تنها کم نمی‌شود بلکه احساس می‌کنیم که این محبوبیت در حال بیشتر شدن است.
ارسال نظرات