خبرهای داغ:
جانباز 70 درصدگرگانی در دیدار مسئولین سپاه گرگان:

از سپاه راضی ام/سپاه درد جانباز را درک می کند

فرمانده سپاه گرگان به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در این سپاه باجانبازان و پیشکسوتان جهاد و شهادت دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۲۵۸۳۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان:سرهنگ دوم پاسدار وحید فخرالدین فرمانده سپاه گرگان به همراه حجت الاسلام حجت قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در این سپاه به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز با جانباز 70 درصد محمد علی بیکی و پاسدار بازنشته علی اصغر پاسندی دیدار و گفتگو کردند.

در دیدار با جانبار 70 درصد محمد علی بیکی که در سال 63 به درجه رفیع جانبازی نائل آمده حجت الاسلام قاسم پور گفت:حضرت ابالفضل العباس علیه السلام از جان خود گذشت تا دیگران دقایقی بیشتر بتوانند زندگی کنند.

وی درادامه افزود:سپاه پاسداران که در عمق جامعه حضور دارد به عنوان یک نهاد ارزشی قرار دارد خودش را مدیون شهدا ، جانبازان و ایثارگران میداند.

قاسم پور ابراز داشت : زندگی جانباز یک جهاد فی سبیل الله است.

در این دیدار همچنین فرمانده سپاه گرگان بیان کرد: از اینکه به برکت شهدا و جانبازان سایه مقام معظم رهبری روی سر ماست خدا را شاکریم و خود را مدیون فداکاری های شما ایثارگران و جانبازان عزیز میدانیم.

محمد علی بیکی جانباز سرافراز 70 درصد گرگانی نیز در این مراسم اذعان داشت: من از سپاه راضی هستم و سپاه درد جانباز را درک میکند.

این جانباز سرافراز ضمن اینکه خودش برادر شهید است همسر ایشان نیز خواهر شهید میباشد که برای ایشان و خانواده گرامیشان آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت داریم.

در ادامه دیدارهای روز جانباز فرمانده سپاه گرگان و مسئول نمایندگی این نهاد مقدس با پاسدار بازنشسته علی اصغر پاسندی دیدار و گفتگو کردند.

گفتنی است این پاسدار بازنشسته سپاه همچنان با احساس تکلیف به انجام وظیفه می پردازد و حتی در سیل اخیر گلستان نیز کمک های مردمی زیادی را به مناطق سیل زده روانه داشته است.

عکس : محمد زنگوئی
عکس : محمد زنگوئی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار