نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در گفتگو با بسیج:

ملت ایران پشتیبان سپاه است/نقش بی‌بدیل سپاه در ایجاد امنیت منطقه

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی پشتیبان اصلی سپاه را مردم ایران دانست.
کد خبر: ۹۱۲۶۴۸۸
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به حضور گسترده مردم و مسئولین در راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران و محکومیت اقدام نابخردانه ترامپ گفت: بار مسئولیت برادران سپاه پاسداران همیشه سنگین بوده و باز این وفاداری و صفای مردم موجب سنگین‌تر شدن وظایف عزیزان نیروهای مسلح و خصوصا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به نقش موثر سپاه در امنیت کشور و منطقه افزود: هم در رابطه با کشور عزیزمان هم در رابطه با منطقه و هم در رابطه با جهان اسلام معلوم می‌شود که مردم امید دارند که بسیاری از آرمان‌هایشان توسط سپاه عملیاتی، اجرائی، پشتیبانی و حمایت شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی سپاه را در پیشرفت های علمی و پژوهشی یک نهاد مقدم دانست و بیان داشت: مردم انتظار دارند سپاه به عنوان یک الگوی توانمند، پیشرو، پیشگام، پایدار وسخت‌کوش بیش از گذشته مقتدرانه به راه خود ادامه دهد و این حمایت مردم مسئولیت ها را مضاعف می‌کند و وظیفه این نهاد انقلابی را دو برابر خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی پشتیبان اصلی سپاه را مردم ایران دانست و افزود: ان شاءالله امیدواریم که سپاه پاسداران، نیروهای مسلح و ارتش غیرتمند ما، بسیج ما روز به روز بر قدرتشان، شوکتشان، اخلاصشان، بر صفایشان، بر وفاداریشان به امام و رهبری و شهدا افزوده شودو با آمادگی و فداکاری بیشتری برای خدمت آماده شوند.

وی با اشاره به نقش آفرینی سپاه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب توضیح داد: سپاه ان شاءالله با یک برنامه‌ریزی برای گام دوم انقلاب و گام‌های بعدی بتواند گام‌های بلندتری را بردارد؛ مقام معظم رهبری و مردم انتظار دارند که سپاه، روحانیت و جوانان به این مهم توجه داشته باشند و آن را محقق سازند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به حضور تمام قد سپاه در مقاطع مختلف و حساس انقلاب بیان داشت: ملت ما انتظار دارد همچنان مانند گذشته سپاه به راه پر افتخار خود ادامه دهد؛ انقلاب اسلامی امانتی گرانبهاست و امیدواریم سپاه، ارتش و تمامی نهادها، ارگان‌ها و ... موفق باشند و بتوانیم سکان‌دار کشتی انقلاب باشیم و این کشتی را به پیش ببریم و آن را به صاحب اصلی خود حضرت حجت(عج) تحویل دهیم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات