خبرهای داغ:

پیام مشاور استاندار قم به مناسبت رجعت پیکر پاک شهید مدافع حرم

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قم همزمان با رجعت پیکر پاک شهید سرافراز و مدافع حرم، احمد جلالی نسب با صدور پیامی مراتب تبریک و تسلیت خود را ابراز نمود.
کد خبر: ۹۱۲۶۶۰۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۱
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در پیام محمدرضا گروسی آمده است: بار دیگر یکی از جاماندگان قافله شهدا و هم تبار عاشوراییان، به دست تکفیری‌های داعش به فیض عظمای شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام به ویژه حضرت سیدالشهدا (ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و آسمانی شد و فضای استان قهرمان پرورقم را به عطرکربلا، معطر ساخت.

پیام ادامه یافته است: این بار یادگاری از دوران دفاع مقدس، پاسدار و جانبازی دلاور، ندای عاشورایی، ولی زمان خویش را لبیک گفت و سرافرازانه در راه دفاع از حرم عمه سادات (س) آسمانی شد.
 
پیام حاکی است: اینجانب به نمایندگی ازاستاندار معزز، با تبریک و تسلیت عروج عاشقانه شهید مدافع حرم احمد جلالی نسب به محضر امام عصر (عج) ونائب برحقش رهبر معظم انقلاب، همه ملت ایران، مردم شهیدپرور استان قم بویژه خانواده شهید جلالی نسب، از خداوند عاجزانه مسالت می‌کنم تا نتیجه این دلاور‌مردی‌ها و رشادت‌ها را پیوند انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی (عج) قرار دهد.
 
بنابر گزارش روابط عمومی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم، پیکر مطهر پاسدار شهید مدافع حرم، احمد جلالی نسب شناسایی شد و این شهید بزرگوار به زودی در قم تشییع و خاکسپاری می‌شود.
 
پاسدار شهید جلالی نسب، معاون عملیات یگان امنیتی سپاه قم بود که ۲۲ آذرماه سال ۹۵ در نبرد با تروریست‌های تکفیری در شهر تدمر سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد و مفقودالاثر شد.
ارسال نظرات