معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

دفاع از انقلاب اسلامی عمق استراتژی سپاه است

معاون هماهنگ کننده سپاه بوشهر در سخنرانی قبل از خطبه ­های نماز جمعه بوشهر گفت: دفاع از انقلاب اسلامی و حرکت ­های آزادی ­بخش در تمام نقاط عالم، عمق استراتژی سپاه است.
کد خبر: ۹۱۲۶۶۴۳
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ سهراب انبارکی اظهار کرد: امروز به اذعان همگان، سپاه در گام اول انقلاب اسلامی که حرکت پیشران آن شهدای انقلاب اسلامی بودند همواره حرکت پرشتابی را داشته است و راز موفقیت سپاه نیز در این حرکت ارزشمند، ولایت ­مداری بوده است.

دفاع از انقلاب اسلامی عمق استراتژی سپاه است

وی افزود: سپاه ولایت خدا، ائمه اطهار و ولایت مطلقه فقیه را به معنای واقعی پذیرفته به طوری که روح ولایت­مداری در رگ­ های سپاه، جاری و ساری است و بدون توجه به مستکبرین عالم، فقط ولایت الله را پذیرفته و در این مسیر نیز حرکت می ­کند تا این که شاهد ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در تمام نقاط دنیا باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) بوشهر مردمی بودن سپاه را ویژگی دوم موفقیت سپاه در گام اول انقلاب عنوان و تأکید کرد: سپاه از ابتدای شکل­ گیری انقلاب اسلامی، در دوران دفاع مقدس، در زمان سازندگی، در فتنه سال­ های 1378 و 1388 و در تمام حوادث غیرمترقبه در کنار مردم بوده است به طوری که امروز اگر سیل استان گلستان و خوزستان اتفاق می­ افتد سپاه نیز به عنوان پیشران خدمت­گزار به مردم به حرکت می­ افتد.

سرهنگ انبارکی تصریح کرد: سپاه هیچ وقت احساس نمی کند بر مردم آقایی می کند بلکه مردم را آقا و ولی نعمت خود می داند و پاسداران دست تک تک مردمی را که در حوزه ها و عرصه های مختلف، انقلاب کردند و شهید دادند را می بوسند و افتخار می کنند که خدمتگزار این مردم هستند.

وی ویژگی سوم سپاه را در دوران گام اول انقلاب اسلامی، عدالت خواهی عنوان و خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران، ظلم ستیزی را از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به ارث برده است به طوری که در هر کجای از جهان ببیند حق مظلومی ضایع می شود نسبت به مظلوم حساسیت دارد و این ویژگی خود را دنباله روی از انبیاء و اولیاء الهی می داند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر اذعان کرد: حمایت از محرومین و مستضعفین ویژگی بعدی سپاه در گام اول انقلاب اسلامی بوده است و این ویژگی همانند سایر ویژگی های ذکر شده در گام دوم انقلاب اسلامی نیز ادامه می یابد به طوری که همگان مشاهده می کنند اگر امروز سیل اتفاق می افتد سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح، از محرومین و مستضعفین این حادثه حمایت می کند.

انبارکی ابراز کرد: سپاه پاسداران در تمامی این سال ها بدون هیچ چشم داشتی در کنار تمام دولت ها با گرایشات مختلف سیاسی بوده است و در خدمتگزاری به مردم، کاری به جریانات سیاسی نداشته است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات