رونمایی از کتاب زندگینامه شهید «عباس نجفی»

به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، در آیینی از کتاب "دعا کن کم نیارم" زندگینامه شهید عباس نجفی رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۲۷۳۸۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، در آیینی از کتاب " دعا کن کم نیارم" زندگینامه شهید عباس نجفی رونمایی شد.

کتاب "دعا کن کم نیاورم" روایتی است از زندگینامه شهید عباس نجفی به روایت همسر و دیگران، که در نوبت اول چاپ امسال در یک‌هزار و 100 جلد توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

شهید عباس نجفی از شهدای فرهنگی استان مرکزی است که پس از جانبازی به دلیل جراحات ناشی از مجروح شدن در دوران دفاع مقدس در سال 82 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

استاندار مرکزی در این آیین با اشاره به اینکه شهدا بهترین الگو برای جامعه و به ویژه نسل جوان ما هستند گفت: همه باید درس ایستادگی ، مقاومت و ایثار از شهدا بیاموزیم .

آقازاده افزود: تالیف کتاب زندگی شهدا موجب می شود تا جوانان ما بیشتر با سیره روش زندگی این بزرگ مردان آشنا شوند.

قاسمی پور مدیر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کشور هم در این مراسم گفت: باید خاطرات شهدا بازگو شود و به رشته تحریر درآید تا رشادتهای این بزرگ‌مردان ماندگار شود.

میرزایی رییس حوزه هنری استان مرکزی هم گفت: یکی از مهمترین وظایف حوزه هنری چاپ و نشر خاطرات و زندگینامه شهداست که در حال حاضر در استان مرکزی 7 کتاب زندگینامه شهدا توسط این حوزه به چاپ رسیده است.

ارسال نظرات