فرمانده انتظامي شازند خبر داد

گمشدن دختر بچه 8 ساله در شهر مهاجران شازند

فرمانده انتظامي شازند از مفقود شدن دختر بچه 8 ساله در شهر مهاجران شازند و تشکیل تیم ویژه کارآگاهان پلیس برای بررسی موضوع و پیداشدن این کودک خبر داد .
کد خبر: ۹۱۲۷۴۰۰
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ محمد عقیل سلگی فرمانده انتظامي شازند در تشریح این خبر گفت : در حدود ساعت 13 و 40 دقيقه روز گذشته،‌ شخصي در تماس با مركز فوريت هاي پليس 110 گزارشي از فقداني دختر بچه 8 ساله شان، به نام (باران شيخي) را اعلام كرد و بلافاصله بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

وی ادامه داد : در تحقيقات انجام شده، والدين دختر بچه اظهار داشتند كه فرزندشان صبح روز گذشته براي رفتن به مدرسه از منزل خارج شده و بعد از پايان مدرسه و با مراجعه دوستانش ، آنها متوجه مي شوند كه او از صبح به مدرسه مراجعه نكرده است.

سرهنگ سلگی بیان داشت :مشخصات دختر بچه كه با لباس فرم صورتي رنگ مدرسه و مقنعه و سويشرت سفيد رنگ از منزل خارج شده، به تمام تيم هاي گشت انتظامي اطلاع رساني شده است.

وی با بیان تشکیل تیم ویژه کارآگاهان پلیس برای بررسی این موضوع گفت: همچنان تحقيقات پلیس براي يافتن او ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شازند در پایان از شهروندان خواست در صورت داشتن هرگونه خبری از اين دختر بچه، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظرات