خبرهای داغ:
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س):

دشمن با حماقت‌های خود دیگر آبرویی ندارد/مردم حامی سپاه هستند

آیت الله سید محمد سعیدی گفت: آمریکایی‌ها می‌خواستند سپاه را از اعتبار ساقط کنند، اما به لطف خداوند شاهد بودیم که سپاه روز به روز عزیزتر و در کنار مردم است.
کد خبر: ۹۱۲۷۴۲۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله «سید محمد سعیدی» امروز (یکشنبه ۲۵ فروردین) در آیین خطبه خوانی خادمان حرم حضرت معصومه (س) و استقبال از شهید «احمد جلالی نسب» از شهدای مدافع حرم، با اشاره به باران رحمت الهی گفت: باران رحمت امسال بر ما نازل شد هرچند در حاشیه آن با به وجود آمدن سیل، شاهد آسیب‌ها و وارد آمدن خسارت‌هایی بودیم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) افزود: همگان در راستای کمک به سیل زدگان کوشیدند و بسیج همگانی شکل گرفت که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به فرمود: ه امام سجاد (ع) که فرمودند: «الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء» گفت: حماقت همان بلایی است که اگربه دامن افرادی از درون جامعه اسلامی بیفتد، مشکلات بسیاری را رقم می‌زند و باید به عنوان سلاحی که باید به سوی دشمن باشد از آن استفاده کنیم.

سعیدی گفت: اگر این حماقت در وجود دشمنان باشد، برای مسلمانان فرصت است و دشمنان ما نشان دادند که همواره جزو احمق‌ها هستند که این را در طول ۴۰ سال ثابت کرده اند.

امام جمعه قم گفت: این حماقت‌ها مشکلاتی را نیز ایجاد کرده، اما بیش از سختی‌هایی که برای ما ایجاد کرده، برای خودشان مشکل‌ساز بوده و موجب شده در جهان بی‌اعتبار و شکست خورده شوند که نمونه‌های آن را بار‌ها و بار‌ها شاهد هستیم.

وی به تروریست خواندن سپاه از سوی آمریکا اشاره کرد و گفت: در شرایطی که سپاه با تمام قدرت و امکانات و خالصانه به یاری مردم سیل زده شتافته، این احمق‌ها می‌خواستند با طرح‌های خود، سپاه را از اعتبار بیندازند، اما نه تنها به این هدف شوم نرسیده، بلکه با حماقتشان موجب شدند سپاه در دنیا به‌عنوان نیرویی شرافتمند و یاور مظلومان شناخته شود.

وی به حضور مردم در راهپیمایی روز جمعه اشاره کرد و گفت: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی نشان داد که به چه میزان حامی سپاه هستند و باز هم رسوایی برای آمریکا به بار آورد.
ارسال نظرات