مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با بسیج:

گروه‌های جهادی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به مناطق سیل‌ زده اعزام شدند

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: تعداد 20 نفر از طلاب و روحانیون این سازمان با هماهنگی فرمانده سپاه روح الله به منطقه شوش اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۷۶۶۷
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵

حجت الاسلام صفر قربانپور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اقدامات این سازمان برای مناطق سیل زده گفت: باتوجه به اینکه استان مرکزی به عنوان معین استان‌های لرستان و خوزستان در سیل اخیر تعیین شد، به همین منظور کمک‌های متعددی از جانب مردم و دستگاه گوناگون استان جهت حمایت از مردم سیل‌زده این دو استان ارسال شد که در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی نیز ارسال کمک و اعزام نیروهای جهادی و روحانیون را به مانند دیگر نهادها و دستگاه ها انجام داد.

وی با بیان اینکه سیل اخیر آزمونی برای خدمت رسانی پیش روی ما گذاشته است، افزود: کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در همین راستا به صورت داوطلبانه دو روز از حقوق خود را برای کمک به سیل‌زدگان کشور اختصاص دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی در خصوص اعزام نیرو و ارسال کمک آمادگی بالایی را دارد، عنوان کرد: ادارات تبلیغات اسلامی و نهادهای استان مرکزی با توجه به ظرفیت‌های موجود، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کردند و این کمک‌ها به صورت مستمر به مناطق سیل زده کشور ارسال می‌شوند.

حجت‌الاسلام قربانپور اضافه کرد: با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک، شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک، بسیج طلاب و سپاه روح الله در تاریخ ۲۴ فروردین اولین گروه اعزامی از روحانیون استان مرکزی در قالب گروه فرهنگی تبلیغی "شهید اکبر زاده" به مناطق سیل زده استان خوزستان اعزام شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تعداد روحانیون تبلیغی استان مرکزی جهت انجام کار فرهنگی را 20 نفر دانست و افزود: با توجه به اینکه تعدادی از خانواده های مناطق اهواز در کمپ ها استقرار یافته اند، این گروه فرهنگی با هماهنگی فرمانده سپاه روح الله به منطقه شوش اعزام شد.

وی با بیان اینکه حضور مبلغین استان مرکزی در مناطق سیل‌زده ادامه دارد، اضافه کرد: همچنین در کنار این اقدامات 10 موکب از استان در مناطق مستقر شده اند که 2 موکب در شهرستان پلدختر و 8 موکب در خوزستان مشغول اقداماتی چون تهیه غذای گرم، خدمت رسانی و تهیه اقلام ضروری هستند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار