خبرهای داغ:
در جمع خبرنگاران اعلام شد

ارسال بیش از ۱۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره نماز و نیایش

دبیر هشتمین جشنواره ملی نماز و نیایش گفت: هزار و ۴۱۴ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش رسید که فیلم سازان قمی در بخش فیلمنامه و فیلم بیشترین آثار را به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۹۱۲۷۸۱۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، رضا ابوذر در نشست خبری که ظهر دوشنبه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین، اظهار کرد: هزار و ۴۱۴ اثر شامل عکس، فیلم و فیلم نامه به دبیرخانه این جشنواره از سراسر کشور ارسال شد که از مجموعه آثار ارسالی ۲۵۷ اثر به فیلم کوتاه، ۲۳۹ اثر به فیلم نامه، ۹۰۸ اثر به عکس و ۱۰ اثر به مجموعه عکس اختصاص داشت.

وی با اشاره به اینکه ۳۵ عکس از ۹۰۸ عکس ارسالی به دبیرخانه این جشنواره به بخش جایزه رسیدند، تصریح کرد: این آثار که از سوی ۲۷ عکاس ارسال شده بود که آثار منتخب در گالری تالار مرکزی شهر به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

دبیر هشتمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین با ابراز گلایه از عکاسان هنرمند قمی بیان کرد: از مجموعه عکس‌های ارسالی از سوی عکاسان به دبیرخانه؛ شمار آثار ارسالی از سوی هنرمندان قمی در این بخش قابل توجه نبود.

وی اضافه کرد: در حاشیه برگزاری این جشنواره نقد و بررسی فیلم‌های منتخب که روی پرده می‌رود توسط منتقدان در طبقه دوم تالار مرکزی شهر انجام می‌شود.

ابوذر با اشاره به ارسال ۲۵۷ فیلم به دبیرخانه همایش گفت: از این مجموعه ۶۸ فیلم به هنرمندان قمی اختصاص داشت و در بخش فیلم نامه نیز از مجموع آثار ارسالی ۶۰ اثر به قم اختصاص داشت.

وی حامیان این جشنواره را مورد اشاره قرار داد و گفت: تا کنون از مجموعه‌های فرهنگی در استان قم غیر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که متولی اصلی برگزاری این جشنواره است، فقط دنیای کتاب و در تهران نیز ستاد اقامه نماز اعلام حمایت کرده‌اند.
ارسال نظرات