خبرهای داغ:

برگزاری جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) در تیپ 83 امام جعفر صادق(ع)

مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، امروز با حضور کارکنان و سربازان تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) در سالن جلسات این یگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۸۵۴۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

برگزاری جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) در تیپ 83 امام جعفر صادق(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور کارکنان و سربازان تیپ 83 طلاب رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) در سالن جلسات این یگان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر معتمد فرمانده تیپ 83 در این مراسم طی سخنانی با تبریک میلاد مسعود حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، سربازی در دوران طاغوت و جمهوری اسلامی را مورد مقایسه قرار داد و اظهار داشت: شما سربازان جوان باید قدردان نعمت خدمت وسربازی در نظام جمهوری اسلامی باشید چرا که خادمان شما در طول خدمت تلاش میکنند شما را به احکام و معارف اسلامی آشناتر کنند.

وی افزود: در زمان طاغوت انجام تکالیف دینی با مخالفت های زیادی روبه رو می شود به نحوی که خواندن نماز برای سرباز خیلی سخت بود، فرماندهان طاغوتی با اذیت و مسخره کردن مانع انجام فرائض دینی سربازان می شدند.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام سید حسن حسینی استاد مشاور  سخنانی پیرامون تهدید ها و فرصت های جوانی و ویژگی های اخلاقی حضرت علی اکبر(ع) ایراد کرد. 

 تقدیر از 5 سرباز نمونه تیپ، اجرای سرود و مداحی توسط سربازان و برگزاری مسابقه حضوری از دیگر بخش های این مراسم بود.

 

ارسال نظرات