خبرهای داغ:
سرهنگ ملک حسینی :

۱۳۵۲ گروه جهادی در مناطق سیل‌زده استان گلستان فعالیت می‌کنند

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان گفت: تاکنون بیش یک‌هزار و ۳۵۲ گروه جهادی با بکارگیری بیش از ۲۰ هزار نفر در عرصه‌های مختلف در سطح استان به مردم سیل‌زده استان کمک می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۲۸۵۸۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶

سرهنگ حسن ملک‌حسینی مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده اظهار داشت: از ابتدای حضور نیروهای مسلح در مناطق سیل زده ما چند مرحله از خدمت‌رسانی را پیاده‌سازی کردیم.که در مرحله نخست و اولویت بحث امداد و نجات بود که از گنبدکاووس آغاز شد و در نهایت به آق‌قلا و گمیشان  رسید و هنوزهم ادامه دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: همزمان با مرحله نخست (امداد رسانی و نجات جان مردم ) بحث خدمات‌رسانی در استان مانند اسکان موقت، تهیه و توزیع غذای گرم، تهیه البسه و پوشاک و پتو از کارهایی بود که به صورت گسترده و با بکارگیری افراد جهادی و کل پرسنل سپاه استان ادامه پیدا کرد.

ملک‌حسینی بیان کرد: اکنون 7 استان معین آذربایجان غربی، اصفهان، تهران بزرگ، همدان، سمنان، البرز و خراسان رضوی  را برای کمک‌رسانی درسطح استان سازماندهی و جانمایی و استقرار دادیم.

وی ادامه داد: موضوع بعدی تهیه و ارسال اقلام و کالاهایی بود که از سراسر استان ارسال شد و این کالاها به صورت جامع در کل استان توسط گروه‌های جهادی توزیع شد.

ملک حسینی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش یک‌هزار و 352 گروه جهادی با بکارگیری بیش از 20 هزار نفر درعرصه‌های مختلف در سطح استان به کمک و امداد مردم سیل زده پرداختند و این خدمات تا پایان ادامه دارد.

وی با اشاره به پایان پاکسازی مدارس، افزود: از روز یک‌شنبه  و با کمک بسیج دانش‌آموزی به توزیع لوازم التحریر در بین دانش‌آموزان پرداختیم.

ملک حسینی تاکید کرد: برنامه‌های اصلی ما از روز گذشته در کنار برنامه‌های قبلی، بهسازی و پاکسازی منازل و نقاط مختلف درگیرآب در آق‌قلا و گمیشان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها