خوزستان، شناسنامه مقاومت ملت ایران است/ مردم بوشهر با جدیت در خدمت مردم باوی هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در نشست با مسئولین و معتمدین شهرستان باوی استان خوزستان گفت: خوزستان، شناسنامه مقاومت ملت ایران است و مردم بوشهر با جدیت در خدمت مردم باوی در حادثه سیل اخیر هستند.
کد خبر: ۹۱۲۸۷۴۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در این مراسم که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر ملاثانی برگزار شد، اظهار کرد: در عالم وجود حوادث مختلفی صورت می ­گیرد و در این حوادث، مشکلات فراوانی نیز رخ می ­دهد و زندگی انسان را با فراز و نشیب فراوان روبرو می ­کند اما این انسان­ ها هستند که لازم است با دانش و صبر خود این مسیر را گذرانده و زندگی را در مسیر صحیح قرار دهند.

خوزستان، شناسنامه مقاومت ملت ایران است/ مردم بوشهر با جدیت در خدمت مردم باوی هستند

وی تصریح کرد: مردم خوزستان در طول تاریخ این منطقه، همیشه سرفراز و سربلند بوده ­اند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز حماسه 8 سال دفاع مقدس را آفریده ­اند و ایران به خود می­ بالد که استان خوزستان را در جغرافیای خودش دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار امیدواری کرد: همان طور که در 8 سال دفاع مقدس، تمام دنیا به صدام کمک کردند در حادثه سیل اخیر نیز مردم خوزستان بخصوص شهرستان باوی با راهنمایی ­های شما مسئولین، معتمدین و سران عشایر مثل کوه ایستادند و برگ زرین دیگری را بر افتخارات خود افزودند که در این عرصه، همه شما از حمایت­ های مقام معظم رهبری و تمام مردم ایران برخوردار هستید.

آیت الله صفایی بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: استان بوشهر افتخار دارد به عنوان استان معین در خدمت شهرستان باوی باشد و اگر در این زمینه نیز کاری انجام می ­شود در مقابل بزرگی شما مردم خوزستان، ارزنی بیش نمی­ ارزد.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر نیز در این نشست گفت: بعد از تعیین سپاه امام صادق علیه السلام به عنوان معین شهرستان باوی در حادثه سیل اخیر، سپاه امام صادق علیه السلام و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه مستقر در استان بوشهر اقدام به آغاز خدمات­ رسانی در این شهرستان کردند که منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در همان ابتدا با اختصاص 60 شناور و امکانات مهندسی به خدمات ­رسانی به سیل­ زدگان این شهرستان پرداختند.

سردار علی رزمجو اظهار کرد: سپاه امام صادق علیه السلام با جمع ­آوری کمک ­های نقدی و غیرنقدی مردم سخاوتمند استان بوشهر و با هماهنگی ائمه جمعه، فرمانده ناحیه و فرماندار شهرستان باوی و فرمانده انتظامی استان خوزستان اقدام به راه ­اندازی قرارگاه خدما ت­رسانی در حوزه مقاومت مالک اشتر شهر ویس و توزیع این کمک­ ها در بین مردم مناطق سیل ­زده این شهرستان کرد.

وی راه­ اندازی آشپزخانه و نانوایی در شهر ویس با پخت متوسط روزانه 3 هزار دست غذا و نان را از اقدامات اولیه قرارگاه خدمات­ رسانی سپاه استان بوشهر در باوی عنوان و تصریح کرد: گزوه ­های جهادی سپاه امام صادق علیه السلام با فراخوانی و اعزام به روستاهای سیل ­زده و استقرار در روستاهای دهستان عنافچه شهرستان باوی اقدام به تخلیه آب­ های این مناطق با استفاده از پمپ­ های 4 و 6 اینچ کردند که این خدمات همچنان ادامه دارد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات